וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביאלס התנצל על הנשיקה: "נהגתי בתום לב ברגע של סערת רגשות"

נשיא ההתאחדות הספרדית על האירוע עם הרמוסו: "טעיתי, מבקש סליחה. פה זה נראה נורמלי, צר לי שזה העיב על החגיגות. היחסים שלי עם כל השחקניות מצוינים"

תקציר גמר מונדיאל הנשים: ספרד - אנגליה 0:1/ספורט1

יממה אחרי המעשה החריג על הבמה הגדולה ביותר, שהסעיר את עולם הכדורגל כולו, הגיעה ההתנצלות מצד האחראי. התאחדות הכדורגל בספרד פרסמה סרטון של הנשיא לואיס רוביאלס כשהוא מתייחס לנשיקה בפה שנתן לשחקנית הנבחרת ג'ני הרמוסו בטקס הנפת גביע העולם, ומבקש סליחה על הרגע שהאפיל בעיני חלק מחובבי הענף על הזכייה ההיסטורית של ספרד במונדיאל הנשים.

"אנחנו עדים למאורע היסטורי, אחד הימים המאושרים בתולדות הכדורגל הספרדי. אלופות עולם, זה מדהים. בשביל זה עבדנו זמן רב בהתאחדות הכדורגל הספרדית, ואנחנו גאים", אמר רוביאלס. "אבל היה גם אירוע שאני צריך להתנצל עליו, בגלל כל מה שקרה בין שחקנית לביני. יש בינינו יחסים מצוינים, כמו גם עם השחקניות האחרות, ואני ככל הנראה טעיתי - אני צריך להודות בזה. ברגע של סערת רגשות, ללא כל כוונה רעה ובתום לב מוחלט, קרה מה שקרה. מבחינתי זה היה מאוד ספונטני, אני חוזר - לא הייתה כוונה רעה מאיזשהו צד".

נשיא ההתאחדות הספרדית לואיס רוביאלס (מימין). רויטרס
התנצלות מעט משונה, על מעשה חריג ביותר. רוביאלס מברך את שחקניות ספרד/רויטרס

עוד כדורגל עולמי

עוד בוואלה!

מצמרר: כובשת שער הניצחון בגמר המונדיאל התבשרה אחריו על מות אביה

לכתבה המלאה

הנשיא המשיך: "כאן לא כל כך הבנו את זה, ראינו את זה כמשהו טבעי ונורמלי, אבל כלפי חוץ כנראה שנוצרה סערה ואם יש מי שנפגע - אני חייב להתנצל. אין ברירה. ובנוסף ללמוד מזה, להבין שאם אתה בתפקיד כל כך חשוב כמו נשיא ההתאחדות, אתה חייב להיות זהיר יותר, במיוחד בטקסים וסיטואציות מהסוג הזה".

רוביאלס הוסיף: "היו גם הצהרות מצדי בהקשר הזה, כשאמרתי שהעניין נראה לי מטופש, כי פה בפנים אף אחד לא ייחס לזה חשיבות גדולה, אבל בחוץ כן שמו לב. אני רוצה להתנצל בפני אותם אנשים, כי אם מבחוץ ראו את זה בצורה אחרת, כנראה שיש סיבה. לבסוף, מה שכן מעציב אותי הוא שברגע שיא בהיסטוריה של כדורגל הנשים שלנו ובכלל נבחרות הכדורגל שלנו, עם השגת גביע העולם השני בתולדותינו, מה שקרה העיב במידה מסוימת על החגיגות. אני חושב שצריך לתת את הקרדיט לנשים הללו ולמאמן חורחה וילדה ולחגוג בכל הכוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully