וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאיסדו רשם בכורת בלהות והפך לבדיחה, פוצ'טינו מחפש (עוד) חיזוק

השחקן היקר בהיסטוריה של הכדורגל האנגלי נכנס כמחליף וגרם לפנדל בהפסד צ'לסי לווסטהאם. ברשת הסתלבטו. פוצ'טינו: "עובדים קשה כדי להתחזק"

תקציר: ווסטהאם - צ'לסי 1:3/ספורט1

115 מיליון ליש"ט, זה הסכום האסטרונומי ששילמה צ'לסי לברייטון כדי לרכוש את מויסס קאיסדו. קאיסדו, שכבר היה על סף מעבר לליברפול תמורת 111 מיליון ליש"ט, העדיף את צ'לסי ש"התאבדה" עליו ובכך הפך להיות השחקן הכי יקר בתולדות הכדורגל האנגלי. אמש (ראשון) הוא נכנס לבכורה שלו במדי צ'לסי וכבר במשחקו הראשון הפך לבדיחה. קאיסדו נכנס בפיגור 2:1 מול ווסטהאם, איבד כדורים בלי הפסקה ובתוספת הזמן גרם לפנדל שאותו ניצל לוקאס פאקטה כדי להבטיח את הניצחון ולקבוע 1:3.

קאיסדו הוא השחקן השני אי פעם שגורם לפנדל בבכורת הפרמיירליג שלו בצ'לסי. הקודם היה וויין ברידג' נגד ליברפול באוגוסט 2003. אגב, אנסו פרננדס, עוד שחקן שצ'לסי הוציאה עליו סכום עתק, החמיץ פנדל במצב של 1:1 במחצית הראשונה.

מויסס קאיסדו, צ'לסי. רויטרס
בכורה איומה. קאיסדו/רויטרס

אבל למרות סכום העתק שהוציאה צ'לסי על רכש, פוצ'טינו דיבר לאחר המשחק ואמר שהקבוצה מחפשת שחקנים התקפיים נוספים: "זה לא קל למצוא שחקנים בפרופיל המתאים, אבל אנחנו מחפשים. רוצים לבדוק אם אפשר לצרף שחקנים בעמדות האלו. אנחנו עובדים מאוד קשה כדי להוסיף שחקנים".

על קאיסדו אמר פוצ'טינו: "היתה לו השפעה לא טובה על הקבוצה. שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל היה קשה במחצית השנייה. לא מצאנו את הדרך הנכונה לשחק ולשנות את השיטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully