וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקטארים נפגשו עם נציגי אמבפה וימכרו אותו רק תמורת 250 מיליון יורו"

על רקע הדיווחים שריאל מדריד תגיש הצעה של 120 מיליון יורו, ב"אס" טוענים שכוכב פ.ס.ז' הסכים לראשונה לשמוע על הצעה לחידוש החוזה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.8/ספורט1

אחרי סכסוך ממושך עם פריז סן ז'רמן על רקע סירובו להאריך חוזה, קיליאן אמבפה רשם בכורה בקבוצתו ביום שבת וגם כבש ב-1:1 נגד טולוז. אלא שמי שחושב שריאל מדריד הרימה ידיים ותמתין לכוכב הגדול שנה נוספת, כנראה שזה לא הסיפור. אתמול דווח ב"בילד" שריאל מדריד תגיש ממש לפני סגירת חלון ההעברות בסוף החודש הצעה בסך 120 מיליון יורו עבור אמבפה שמסיים חוזה בתום העונה.


אלא שכעת ב"אס" מדווחים שמקורביו של אמבפה הסכימו לראשונה להקשיב להצעה של הקטארים לחידוש חוזהו ואמש (ראשון) נערכה פגישה בין הצדדים, כאשר הקטארים שמחזיקים בבעלות על פריז סן ז'רמן שלחו נציגים לפריז כדי למצוא פיתרון לפני שהם מאבדים את הכוכב הגדול.

לגבי ההצעה שריאל מדריד מתכוונת להגיש, לפי הדיווח הקטארים ימכרו את אמבפה רק תמורת סכום עתק של 250 מיליון יורו, כאשר אם ההצעה תהיה נמוכה יותר הם "לא יטרחו להקשיב לה". הקטארים מנהלים משחקי מוחות עם ריאל מדריד ולא מבינים איך מועדון שכל כך רוצה את אמבפה, לא הגיש אפילו הצעה אחת עד כה.

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. רויטרס
ילבש לבן עוד העונה? אמבפה/רויטרס

עד כה לא נודע מה הוביל לחזרת אמבפה לאימונים אחרי שכל צד התבצר בעמדתו, אבל בצרפת העריכו שהיה זה אמבפה שוויתר על מענקים מסוימים כדי לשוב לשחק, אולם לא התחייב להישאר בפריז סן ז'רמן מעבר לעונה הזו וצויין כי נושא הארכת חוזהו כלל לא עלה על הפרק במו"מ להחזרתו לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully