וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקהייל: "להארדן הייתה תכנית כדי שיפטרו אותי מיוסטון"

מאמן הרוקטס לשעבר יצא נגד הכוכב, לא בפעם הראשונה, על רקע הסערה בפילי: "הוא הגיע שמן למחנה האימונים, פוטרתי אחרי 11 משחקים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.8/ספורט1

הסערה שמחולל ג'יימס הארדן בפילדלפיה רק מלבה את האש שהוא סופג. מי שיצא נגד כוכב הסיקסרס הפעם, וזה לא המקרה הראשון, הוא קווין מקהייל שאימן אותו ביוסטון רוקטס לפני מספר שנים. שחקן העבר שהדריך את המזוקן בין 2012 ל-2015 לא הופתע מהתנהלותו.

מקהייל הסביר כיצד, לטענתו, הארדן רקם תכנית כדי לגרום לפיטוריו. המאמן הזכיר את משחק מספר 4 בחצי גמר המערב ב-2015, נגד לוס אנג'לס קליפרס, בו ספסל את הכוכב ברבע הרביעי. יוסטון ניצחה 15:40 באותו רבע, כפתה משחק שביעי בסדרה ועלתה לגמר האזורי בסופו של דבר. "בעונה שלאחר מכן הוא הגיע שמן למחנה האימונים, לא היה בא לו לשחק. ואותי פיטרו אחרי 11 משחקים. הייתה לו תכנית", אמר מקהייל. באותם 11 משחקים העמיד הארדן ממוצע של 27.3 נקודות למשחק, אך דייק רק ב-37.2% מהשדה ומסר 5.8 אסיסטים בלבד.

שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. GettyImages
שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן/GettyImages

עוד על ג'יימס הארדן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

כזכור, בימים האחרונים דווח שהארדן מאיים באי הופעה למחנה האימונים של פילי לקראת העונה הקרובה, זאת בעקבות החלטת הקבוצה להפסיק את המגעים עם אותה לוס אנג'לס קליפרס, אליה רוצה הגארד לעבור בטרייד. ביום שני האחרון הכוכב אף יצא נגד דריל מורי, הנשיא לענייני כדורסל של הסיקסרס, ואמר במהלך אירוע של "אדידס" בסין: "הוא שקרן ולעולם לא אהיה חלק מארגון שהוא נמצא בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully