וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפיצוץ? פילדלפיה הורידה את הארדן מהמדף, הוא עשוי להחרים את המחנה

הסיקסרס החליטו לעצור את שיחות הטריידים על הכוכב ומצפה ממנו להתייצב, אבל לו "אין כוונה לשחק יותר בקבוצה". סלע המחלוקת: מורי סירב להעניק לו חוזה מקסימום

תיקתקנו, 11.8/ספורט

ג'יימס הארדן ופילדלפיה במסלול התנגשות. זמן קצר אחרי שהסיקסרס החליטו לעצור את שיחות הטריידים על המזוקן והודיעו לו שהם מצפים ממנו להתייצב כרגיל למחנה, הכוכב העביר מסר לפיו הוא לא מעוניין לשחק בקבוצה יותר, ולכן לא מתכוון להופיע לפתיחת האימונים.

"הארדן עדיין מאמין שעד תאריך היעד בו פילי אמורה לחזור לאימונים, יהיו התפתחויות משמעותיות בנוגע לטרייד. אבל אם זה לא יקרה, הוא בהחלט עשוי 'להחרים' את הקבוצה ולא להופיע למחנה", ציינו ב"אתלטיק".

כזכור, הארדן קיווה לעבור בטרייד לקליפרס, אבל השיחות בינם לבין הסיקסרס לא הניבו פירות לאחר שלפי אדריאן ווג'נראוסקי, פילדלפיה הציבה דרישות גבוהות מאוד.

ג'יימס הארדן, פילדלפיה סיקסרס. Tim Nwachukwu, GettyImages
הבלאגן רק התחיל. הארדן/GettyImages, Tim Nwachukwu

עוד מתברר כי סלע המחלוקת בין הארדן לדריל מורי, ג'נרל מנג'ר פילדלפיה ומי שלאורך השנים נחשב לגדול המאמינים בהארדן, הוא כספי. מורי לא הסכים להציע להארדן חוזה מקסימום כפי שהארדן חשב שמגיע לו, ולכן החליט "לשבור את הכלים" ולעבור לקבוצה אחרת.

בפילי מודעים היטב לרצונותיו של הארדן, ולרזומה הבעייתי שלו כשזה נוגע לניסיונותיו לעבור קבוצה. בשנת 2020 הארדן היה נחוש בדעתו לעזוב את יוסטון, וכשהשיחות להעברתו לא התקדמו, הוא הופיע למחנה האימונים חסר חשק ועם משקל עודף, ולמעשה "הכריח" את הקבוצה לוותר עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully