וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין מקהייל: "ג'יימס הארדן לא מנהיג". הארדן הגיב: "הוא ליצן"

מאמן יוסטון לשעבר ביקר את כוכב הרוקטס ("הוא יכול לבקש ממישהו לעשות הגנה?"), הארדן ענה: "מעולם לא למדתי ממנו כלום". וגם: קליי תומפסון משווה את השושלת של גולדן סטייט לזו של שיקגו ומייקל

עריכת וידאו: מתן חדד

מאמן יוסטון רוקטס לשעבר קווין מקהייל אמר בסוף השבוע שג'יימס הארדן הוא "לא מנהיג", ובתגובה הארדן תקף אותו וכינה אותו "ליצן". מקהייל נשאל על הקבוצה החדשה שנבנתה ביוסטון עם כריס פול לצד הארדן, וניסה להסביר: "אני חושב שזה הופך אותם לקבוצה טובה יותר, כי עד עכשיו היה להם את ג'יימס עם הכדור, הוא נהדר עם הכדור, השחקנים קיבלו מסירות טובות, הוא יכול לעשות הכל, אבל ג'יימס הוא לא מנהיג. הוא ניסה להיות מנהיג בשנה שעברה ולעשות דברים בסגנון, אבל אני חושב שכריס פול יעזור לו בתחום הזה, ויאפשר לו פשוט לקלוע ולשחק. בכל קבוצה אתה צריך מישהו עם קול. מישהו שכשהוא אומר משהו, כולם מקשיבים. תראה, אם ג'יימס אומר לך 'אתה חייב להיות טוב יותר בהגנה!', האם תקשיב לו? זאת בדיחה! עברתי את זה, תאמינו לי".

עוד בנושא:

מייק ד'אנטוני מתלהב מיוסטון: "גולדן סטייט לא מסוגלת לעצור אותנו"
חגיגת השלשות נמשכת: יוסטון רמסה את שנגחאי במשחק הכנה

מאמן יוסטון רוקטס קווין מקהייל לצד ג'יימס הארדן. GettyImages
חילופי טראש טוק. הארדן ומקהייל/GettyImages

הארדן נשאל אתמול על הדברים, וענה בכעס: "הוא ליצן. באמת. עשיתי כל דבר שהוא ביקש ממני. באמת. מעולם לא למדתי ממנו כלום. אבל עשיתי עבודה נהדרת. במועדון, בקבוצה, אתם יכולים לשאול כל אחד, כמה קשה עבדתי בכל יום על מנת להשתפר. ברור שכדי להשתפר ככדורסלן, אבל גם כמנהיג. יש כמה סוגים של מנהיגים.

"לעלות לרשת ולהשתמש בשם שלי ככה, זה מראה את האופי שלו. אני בדרך כלל לא נכנס לדברים כאלה ברשתות החברתיות או בראיונות, אבל אני צריך להגן על עצמי, וזה מה שאני עושה. אל תעשה דברים כאלה. זה רק מראה איזה מין איש אתה". הארדן נשאל האם לדעתו מקהייל ממורמר, וענה: "ברור. ולי לא היה שום קשר לזה. אני רק מנסה לעשות את העבודה שלי, לשחק ברמה הכי גבוהה. אבל כשאתה אומר לי דבר אחד פנים אל פנים, 'כמה אתה שחקן גדול', ו'כמה אנחנו שמחים שאתה איתנו', ואז כמה שנים אחרי זה אתה אומר דבר הפוך, זה חושף את האופי האמיתי שלך".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני גולדן סטייט סטף קרי, קווין דוראנט, קליי תומפסון, דריימונד גרין. רויטרס
בעקבות שיקגו המיתולוגית. תומפסון, גרין, דוראנט וקרי/רויטרס

* כוכב הווריירס קליי תומפסון טוען שקבוצתו גולדן סטייט "שואפת להיות שושלת שתיחקק לנצח בראשם של אוהדי NBA" כמו שיקגו בולס של מייקל ג'ורדן בשנות ה-90. תומפסון נשאל אם קבוצתו אכן רודפת אחרי השושלת של הבולס, וענה:

"מה היה להם, שש אליפויות בשמונה שנים? אז אנחנו בערך בשליש מהדרך אליהם? אני חושב שזה קרוב. עדיין מצפה לנו דרך ארוכה, אבל אני כן רואה את התלהבות הקהל, את ההתרגשות כמו שהייתה סביב הבולס בשנות התשעים".

לדבריו, "בכל פעם שהבולס הגיעו העירה, זה היה הכרטיס של השנה. עכשיו זה כשהווריירס מגיעים העירה, זה המשחק שחיבים לראות. ואנחנו לא לוקחים את זה כמובן מאליו. זו עמדה מאוד קולית עבורנו. לעתים נדירות אנחנו משחקים מול אולם שלא מלא עד אפס מקום. זה מיוחד מאוד. אז אני חושב שזה קרוב. אני עדיין חושב שאנחנו לא ברמה הזאת, אבל זה מה שאנחנו שואפים להיות בשנות ה-2000. אנחנו שואפים להיות השושלת שתישאר חקוקה לנצח בזיכרונם של חובבי ה-NBA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully