וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג מגן על הארדן, דיווח: מורי לא התרגש מדברי הכוכב

הרכז טען: "מורי פעל בחוסר כנות ושקיפות". האיש החזק בפילדלפיה דבק בעמדתו, בארה"ב מנתחים: "זה הפך להיות אישי". סילבר יתערב?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.8/ספורט1

לפני מספר ימין נדמה היה שסאגת ג'יימס הארדן ופילדלפיה בדרך להסתיים, כשהסיקרס החליטו לעצור את שיחות הטרייד על המזוקן, מתוך כוונה (או טקטיקת מו"מ) לפתוח איתו את העונה הקרובה. ה-MVP לשעבר ממש, אבל ממש לא אהב את הצעד הזה, ובמהלך מסע יחסי ציבור בסין צולם אומר היום: "דריל מורי הוא שקרן ולעולם לא היה חלק מארגון שהוא חלק ממנו. תנו לי לומר זאת שוב. דריל מורי הוא שקרן ולעולם לא היה חלק מארגון שהוא חלק ממנו".

הארדן ממשיך ליהנות בסין

מדובר בדברים כמעט יוצאי דופן בהתחשב במערכת היחסים ששררה בין השניים עד השנה האחרונה: מורי היה זה שהביא את הארדן ליוסטון, ומערכת היחסים הזו היתה, לפי דיווחים, אחת הסיבות העיקריות לכך שהג'נרל מנג'ר קיבל את התפקיד בפילדלפיה. ואכן, השניים התאחדו בסיקסרס, אולם חוסר המוכנות של מורי להציע לגארד הוותיק חוזה מקסימום הביא לפיצוץ, שרק התעצם ככל שהקיץ נמשך. פיתרון, אגב, לא נראה באופק. לפי מארק שטיין, "אנחנו בדרך לחתיכת דו-קרב ארוך, כי הסיקסרס נחושים לשלוח את הארדן בטרייד רק אם ימצאו עסקה שתשאיר אותם במירוץ האליפות" - עסקה שנכון לרגע זה, לא נמצאת על השולחן.

ג'ייסון דומאס, שעובד בין היתר ב"בליצ'ר ריפורט" ומסקר את ענפי הספורט השונים בפילדלפיה, צייץ כי "דריל מורי לא התרגש מהדברים של הארדן. הוא דבק בעמדתו, ולא יעביר אותו בטרייד אלא אם זה יהפוך את פילי לקבוצה טובה יותר. סוכניו של הארדן ייעצו לו שלא להגיד את הדברים הללו".

"זה אישי", ניתח מארק ספירס מ-ESPN. "יש הבדל בין להיות מתוסכל מהמועדון והמצב, והדברים הללו. דריל מורי אחד האחראיים לכל ההצלחות של הארדן. ג'יימס ידע שהציטוטים שלו יתפוצצו. כעת זה הפך לאישי, ובגלל זה כולם המומים. לקרוא לדריל מורי שקרן? אחרי כל הדברים הטובים שהם עברו? זה יותר מסתם כדורסל".

כריס מאניקס מ"ספורטס אילוסטרייטד" הוסיף: "כשהארדן קורא למורי שקרן, הוא כנראה מתייחס לאחד משני דברים - מורי הבטיח לג'יימס חוזה גדול אחרי הקיצוץ שלקח בקיץ שעבר, ואז חזר בו מההבטחה; מורי הסכים לשלוח את הארדן בטרייד, וכעת ישיב אותו למחנה האימונים. כך או כך, יש פה עימות בין שחקן שרגיל לקבל מה שהוא רוצה, ו-GM שמנוסה במצבים קשים".

העיתונאי פבלו טורה הוסיף: "דמיאן לילארד צריך ללמוד - ככה עושים את זה. עושים בלגן ענק. אדם סילבר צריך לחשוש מהמצבים האלה - מה אתם עושה כשאחד השחקנים הכי מפורסמים שלך לא מתייצב למחנה אימונים וטוען שהג'נרל מנג'ר שלו שקרן? הוא יצטרך לפתור את זה".

מי שהצטרף בשעות הערב לדיון הוא חברו של הארדן לברוקלין, קיירי אירווינג. בתגובה לצייץ של עיתונאי ESPN אדריאן ווז'רנאוסקי, לפיו "מארדן המתוסכל קורא לדריל מורי שקרן", צייץ רכז דאלאס: "האם הוא מתוסכל, אדריאן? או שהוא רואה במורי אחראי לחוסר הכנות והשקיפות שלו בנוגע להארכת החוזה בקיץ?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully