וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארדן: "מורי שקרן, לעולם לא אהיה חלק מארגון שהוא שייך אליו"

כוכב פילדלפיה יצא נגד הנשיא לענייני כדורסל, מי שנחשב לתומך הגדול ביותר שלו במשך שנים, בשל הפסקת שיחות הטרייד לגביו

עושה רושם שפילדלפיה בדרך לסאגה ארוכה עם ג'יימס הארדן. אחרי שהסיקסרס הודיעו לכוכב המזוקן שהם עוצרים את שיחות הטרייד לגביו ומצפים ממנו להתייצב למחנה פתיחת העונה, הגארד יצא בפומבי נגד דריל מורי, הנשיא לענייני כדורסל ואיש המקצוע שהאמין בהארדן יותר מכולם בעשור האחרון.

הארדן, שעורך מסע יחסי ציבור בסין, תועד היום (שני) כשהוא אומר לקהל באירוע אוהדים: "דריל מורי הוא שקרן ולעולם לא היה חלק מארגון שהוא חלק ממנו. תנו לי לומר זאת שוב. דריל מורי הוא שקרן ולעולם לא היה חלק מארגון שהוא חלק ממנו".

מורי, שבמשך שנים בנה את הסגל של יוסטון סביב הארדן ובעונות האחרונות עשה זאת גם בפילי, לא היה מוכן להציע לסקורר חוזה מקסימום ועל כן האחרון החליט לדרוש טרייד לקליפרס. אחרי שהמגעים בין הקבוצות לא נשאו פרי, ככל הנראה בשל גובה הדרישות של הסיקסרס, הארדן קיבל את ההודעה שהוא יורד מהמדף ואתמול דווח כי הוא עשוי להחרים את מחנה האימונים.

חשוב להזכיר שמורי נחשב לפרסונן נון גרטה בסין, אחרי שב-2019 העלה לרשת החברתית פוסט שתמך במחאות בהונג קונג נגד השלטון הסיני. המעשה הזה פגע משמעותית ביחסים בין ה-NBA לסין, כאשר המדינה החליטה להפסיק לשדר את משחקי הליגה בעונת 2019/20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully