וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שווה 200 מיליון ליש"ט": באנגליה מהללים את סאקה ומשווים למסי

אחרי שארטטה התייחס למחירי השחקנים בחלון ההעברות ו"הציב" תג מחיר לסופרסטאר שלו, ג'ורו וקול הצטרפו והחמיאו: "אין שחקן נוסף בעולם שיש לו רגל שמאל כזאת, למעט הפרעוש. יהיה אחד הגדולים, הוא כבר כזה"

תקציר ניצחונה של ארסנל 1:2 על נוטינגהאם פורסט במחזור הפתיחה באנגליה/ספורט1

ארסנל הייתה עסוקה במיוחד הקיץ כששברה את שיא ההעברות שלה עם החתמתו של דקלן רייס, צירפה אליו את קאי האברץ מצ'לסי, יוריאן טימבר מאייאקס (שהספיק להיפצע וייעדר תקופה ארוכה) ודויד ראיה שחתם אתמול (שלישי) בקבוצה במטרה לייצר תחרות לארון רמסדייל בין הקורות.

פתיחת העונה של התותחנים התחילה נפלא עם ניצחון על מנצ'סטר סיטי בפנדלים במגן הקהילה ופתיחה חלקה בליגה עם שלוש נקודות מול נוטינגהאם פורסט במחזור הפתיחה של הפרמיירליג. בניצחון על פורסט, בוקאיו סאקה כבש, שוב, שער מרהיב עם בעיטה אדירה לחיבורים של מאט טרנר, שוער ארסנל לשעבר, וזכה מיד למחמאות והשוואות יוצאות דופן מצד מאמנו, מיקל ארטטה, ויוהאן ג'ורו, בלם התותחנים לשעבר.

"ארטטה אמר שהוא שווה 200 מיליון ליש"ט בשוק של היום, אני מסכים איתו", אמר ג'ורו בתגובה לאמירה של המאמן הספרדי. "כשאתה מסתכל על הכסף שמוציאים היום, הגיל והיכולות שלו כבר בשלב הזה של הקריירה הופכים את שווי השוק שלו לגבוה במיוחד. עצם זה שהוא אנגלי כבר מקפיץ את המחיר".

עוד בכדורגל אנגלי

מיקל ארטטה לצד בוקאיו סאקה ארסנל. GettyImages
ארטטה החמיא, ג'ורו וקול היללו והשוו למסי. סאקה עם מאמנו/GettyImages

גם ג'ו קול, קשר צ'לסי ונבחרת אנגליה לשעבר, הצטרף למחמאות והשווה אותו לליאונל מסי: "אני לא חשוב שיש שחקן היום בעולם, אולי למעט מסי, שיש לו רגל שמאל כזאת מהעמדה הזאת. סאקה באמת משהו מיוחד, יהיה אחד הגדולים, כבר אחד הגדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully