וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקודים בין תקלות: ארסנל ניצחה 1:2 את נוטינגהאם פורסט

צפו בשערים: אנקטייה (26) כבש את הראשון של התותחנים העונה בליגה, אחרי בישול קסום של מרטינלי, וסאקה (32) סובב לחיבורים את השני. אווני המחליף צימק בדקה ה-82 והאורחת כמעט השוותה

תקציר ניצחונה של ארסנל 1:2 על נוטינגהאם פורסט במחזור הפתיחה באנגליה/ספורט1

שישה ימים אחרי זכייתה במגן הקהילה בתום קרב דרמטי מול מנצ'סטר סיטי, ארסנל פתחה היום (שבת) גם את עונת 2023/24 בפרמיירליג עם ניצחון ביתי 1:2 על נוטינגהאם פורסט. פתיחת המשחק נדחתה בחצי שעה מהמועד המקורי, זאת עקב תקלה במערכת הכרטיסים שעיכבה את כניסת האוהדים לאצטדיון האמירויות, אבל בסופו של דבר כולם נכנסו וחזו בשני שערים נפלאים וגם בדקות סיום מורטות עצבים בטרם הובטחו שלוש הנקודות.

מיקל ארטטה שוב העלה ב-11 את שלושת שחקנים הרכש המובילים שלו - יוריין טימבר, דקלן רייס וקאי האברץ. באופן מפתיע תומאס פארטיי הוצב כמגן ימני, בעוד בן ווייט הוסט לעמדת הבלם וגבריאל ירד לספסל. רייס היה הבולט מבין המצטרפים החדשים וגם כמעט כבש, אבל מי שדאגו להכרעה היו שחקני הבית אדי אנקטייה ובוקאיו סאקה. הראשון העניק יתרון בדקה ה-26 אחרי בישול בריקוד של גבריאל מרטינלי, והשני סובב לחיבורים בחלוף שש דקות.

טימבר נפצע בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ניסה בכל זאת להמשיך והוחלף בדקה ה-50. מאותו רגע ארסנל עברה לשחק עם שלושה בלמים ונראתה פגיעה יותר, כשהמחליפים של האורחת ניצלו זאת וגם כמעט השוו. אנתוני אלאנגה, הרכש ממנצ'סטר יונייטד, נכנס ובישל בדקה ה-82 לטאיוו אווני שניצח את ארסנל בעימות האחרון ב-20 במאי, וטענות לפנדל לאחר מכן לא נענו. פורסט תמשיך לחכות לניצחון חוץ על ארסנל - דבר שלא עשתה מאז 1989.

אוהדי ארסנל ממתינים בתור באצטדיון האמירויות. רויטרס
עוכבו בכניסות לאצטדיון. אוהדי ארסנל/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 11: חור בהגנת ארסנל השאיר את ג'ונסון הוולשי חופשי מול רמסדייל, אבל הוא בעט מעל השער ובזבז הזדמנות נפלאה להפתיע.

דקה 26: גול! מרטינלי רקד על הכדור מול שני שחקנים בצד שמאל, עבר ביניהם ויצא לו בישול לאנקטייה, שהטעה את השומר שלו ובסיבוב בעט פנימה. 0:1 לארסנל.

דקה 32: גול! לחץ גבוה של סאליבה אחרי קרן הוביל לחטיפת כדור על סף הרחבה. הבלם הצרפתי השאיר לסאקה, שחתך למרכז ובשמאל סובב מ-18 מטרים בחצי גובה אל החיבורים הרחוקים. יופי של שער, 0:2 לארסנל.

דקה 38: חילופי מסירות יפים הסתיימו בהכנסה של אודגור לאנקטייה, שבעט ונבלם לקרן ברגע האחרון על ידי בולי.

דקה 44: רייס השתחרר ובעט כדור מסוכן בימין מ-20 מטרים, טרנר זינק וקלט. הקהל הריע לקשר הרכש על הביצוע.

עוד בוואלה!

הולאנד כבש צמד, מנצ'סטר סיטי פתחה את הפרמיירליג עם 0:3 בברנלי

לכתבה המלאה
בוקאיו סאקה שחקן ארסנל חוגג שער. רויטרס
שער אופייני. בוקאיו סאקה חוגג/רויטרס

דקה 76: הנעת כדור טובה של ארסנל הסתיימה עם עוד ניסיון של רייס מקצה הרחבה, כשהבעיטה שלו הוסטה קלות על ידי שחקן הגנה ונהדפה על ידי טרנר לקורה והחוצה.

דקה 81: רייס נותר חופשי ברחבה ופגש לא מספיק טוב את הכדור בבעיטת יעף, טרנר הדף לקרן.

דקה 82: גול! נוטינגהאם יצאה למתפרצת מהירה אחרי הקרן, אלאנגה שרק נכנס העביר כדור רוחב משמאל ואווני, שכבש את שער הניצחון לרשת ארסנל במפגש הקודם, הקדים את ווייט, הסיט פנימה מקרוב וצימק ל-2:1.

דקה 87: אחרי טענה לפנדל של נוטינגהאם, ארסנל יצאה למתפרצת עם חילופי מסירות בין אודגור להאברץ, שהעביר רוחב וראה את סאקה מסיט עם העקב לידיו של טרנר.

דקה 90+7: ארסנל דהרה להתקפה ביתרון מספרי, אבל עשתה את הדברים לאט ואודגור סובב בסופו של דבר ליד הקורה.

טאיוו אווני, שחקן נוטינגהאם פורסט. רויטרס
סידר דקות סיום מותחות. טאיוו אווני/רויטרס

משחקי ראשון באנגליה

ברנטפורד - טוטנהאם (16:00)
צ'לסי - ליברפול (18:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully