וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד כבש צמד, מנצ'סטר סיטי פתחה את הפרמיירליג עם 0:3 בברנלי

אחרי שכבש 36 שערי ליגה בעונה שעברה, הנורבגי פתח בסערה גם את עונת 2023/24 עם שני שערים יפים (4 ו-35). רודרי התכבד בשלישי (75). גווארדיולה החליף דברים עם הולאנד במחצית

תקציר: ברנלי - מנצ'סטר סיטי 3:0/ספורט1

בשעה טובה ומצלחת, עונת 2023/24 בפרמיירליג יצאה לדרך כפי שהסתיימה העונה הקודמת: עם הצגה של ארלינג הולאנד ומנצ'סטר סיטי. האלופה פתחה את העונה עם משחק נוח יחסית בחוץ מול ברנלי העולה החדשה, ולא התקשתה להביס אותה 0:3. גיבור המשחק הזה, ניחשתם נכון, היה ארלינג הולאנד שכבד צמד כבר אחרי 35 דקות. רודרי, שבישל באומנות להולאנד את הראשון, קינח רבע שעה לסיום במשחק שבו סיטי הורידה הילוך במחצית השנייה.

פפ גווארדיולה, שהחליף את הולאנד בדקה ה-80, תועד כשהוא מחליף דברים עם הולאנד בהפסקה וגם דוחף את המצלמה כשלא ברור על מה הוא כל כך עתעצבן לאור היכולת המצוינת של החלוץ והקבוצה שלו. מה שהעיב מעט על שמחת הניצחון של מנצ'סטר סיטי היה עוד פציעה של קווין דה בראונה, שסבל מכאבים ברגלו והוחלף כבר במחצית הראשונה על ידי מתאו קובאצ'יץ'. אחרי ההפסד המתסכל לארסנל במגן הקהילה, סיטי יכולה לפחות להיות מרוצה מפתיחת הליגה שלה, חמישה ימים לפני משחק הסופר קאפ האירופי נגד סביליה. וברנלי? היא תנסה להוציא נקודות מול יריבות נוחות יותר, כמו למשל אסטון וילה שתגיע אליה בשבוע הבא.

על מה הוא כעס כל כך?

פפ גווארדיולה עצבני על ארלינג הולאנד/ספורט1

הרכב ברנלי: ג'יימס טראפורד, קונור רוברטס, דארה אושיי, אמין אל דאקיל, ג'ורדן בייר, ויטיניו, סנדר ברגה, ג'ון קולן, לוקה קולשו, זקי אדמוני, ברנט פוסטר.

הרכב מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, מנואל אקנג'י, נת'ן אקה, ריקו לואיס, רודרי, קווין דה בראונה, ברנרדו סילבה, חוליאן אלברס, פיל פודן, ארלינג הולאנד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא היה צריך הרבה זמן כדי להיכנס לעניינים. הולאנד חוגג/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 4: גול! השעון בקושי השלים שלוש דקות עד שארלינג הולאנד העלה את מנצ'סטר סיטי ל-0:1 עם בעיטה מקרוב אחרי התקפה יפה וכדור רוחב משמאל של רודרי. איזו פתיחה לאלופה.

דקה 23: רגע מדאיג למנצ'סטר סיטי. דה בראונה, שהיה מצוין ב-20 דקות הפתיחה, התלונן על כאבים והוחלף על ידי קובאצ'יץ' המוחתם הטרי.

קווין דה בראונה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא תמונה שבמנצ'סטר סיטי אוהבים לראות. דה בראונה מוחלף/רויטרס

דקה 28: ברנלי התעוררה וניסתה קצת לתקוף. פוסטר קיבל כדור באגף השמאלי וברגל ימין ניסה להפתיע את אדרסון, אבל הכדור שלו לא היה מדויק.

דקה 35: גול! 0:2 למנצ'סטר סיטי ומי כבש? כמובן ארלינג הולאנד. הפעם הנורבגי קיבל כדור מאלברס ברחבה וברגל שמאל הפציץ לפינה הגבוהה של טראפורד האומלל.

פפ גווארדיולה עצבני עם ארלינג הולאנד. רויטרס
על מה הם התווכחו? פפ וגווארדיולה/רויטרס

דקה 75: גול! המחצית השנייה היתה רגועה בהרבה, אבל רודרי ניצל טעות והססנות בהגנה המקומית כדי לדחוק מקרוב את ה-0:3.

דקה 90+4: ברנלי נותרה בעשרה שחקנים אחרי שאנאס זארורי הכשיל מאחור את קייל ווקר וראה אדום.

משחקי שבת באנגליה

ארסנל - נוטינגהאם פורסט (14:30)
בורנמות' - ווסטהאם (17:00)
ברייטון - לוטון (17:00)
אברטון - פולהאם (17:00)
שפילד יונייטד - קריסטל פאלאס (17:00)
ניוקאסל - אסטון וילה (19:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully