וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד "ניצחה במזל", וחטפה: הקישור לא קיים, הכוכבים מתעצלים

השדים האדומים פתחו עונה עם ניצחון בשיניים, המשיכו את הרצף באולד טראפורד, אבל ספגו ביקורות. השופט התנצל בפני וולבס

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - וולבס 0:1/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד פתחה אתמול (שני) את עונת הפרמיירליג עם ניצחון 0:1 על וולבס, אבל בבוקר שאחרי היא ספגה בעיקר ביקורות. שער מקרי של רפאל וראן בדקה ה-76 העניק לשדים האדומים את הניצחון, והם ניצלו בעור שיניהם משער שוויון בתוספת הזמן, אחרי שהשופט התעלם מעבירה ברורה שביצע אנדרה אוננה על שחקן של וולבס ברחבה.

הניצחון האריך את הרצף הביתי המרשים של יונייטד, שניצחה שבעה משחקים רצופים באולד טראפורד ולא הפסידה 30 משחקי בית רצופים בכל המסגרות. אבל הניצחון אתמול היה הרבה עניין של מזל, כשוולבס בעטה לא פחות מ-23 פעמים לשער - הכי הרבה של קבוצה יריבה באולד טראפורד מאז 2005.

"הקישור של יונייטד לא היה קיים. במשחקי ההכנה טן האח השאיר את קאסמירו להתמודד לבד עם הקישור של היריבה ושלח את מייסון מאונט וברונו פרננדש קדימה, וזה נראה נהדר. אבל האמת היא שטן האח חייב למצוא איזון. במשחק הזה גם שלישיית שחקני ההתקפה שלו לא עבדו מספיק קשה ולא הצליחו במשימות ההגנתיות".

ברונו פרננדש, מנצ'סטר יונייטד. Stu Forster, GettyImages
זה עדיין רחוק מלהרשים. שחקני יונייטד אתמול/GettyImages, Stu Forster

טן האח מצידו לקח את הדברים הטובים מהמשחק, היה מרוצה בעיקר מהתוצאה והחמיא לאנדרה אוננה ששמר על רשת נקייה בהופעת הבכורה שלו בפרמיירליג. לדבריו, העבירה שהשוער כביכול ביצע בדקות הסיום, זכתה להתעלמות מוצדקת מהשופט. "זו לא עבירה של פנדל בעיניי", אמר, אבל מאמן וולבס גארי אוניל חשף שבסיום השופט בכבודו ובעצמו ניגש אליו והתנצל על כך שלא הורה על כדור מ-11 מטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully