וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בראונה ייעדר מספר חודשים: "זו פציעה קשה, נחליט אם יעבור ניתוח"

מכה למנצ'סטר סיטי וקשרה המצטיין שנפצע בשריר הירך האחורי פעם נוספת ולא ישוב למגרשים עד 2024. גווארדיולה: "זו אבידה גדולה, בלתי אפשרי להחליף אותו"

תיקתקנו, 15.8/ספורט1

אחרי הפציעה בגמר ליגת האלופות, הייתה תחושה שמצבו הפיזי של קווין דה בראונה לא מספיק טוב עם גמר שני ברציפות בו הוא נאלץ לצאת בעקבות פציעה, והחשש התממשש במשחק נגד ברנלי במחזור הפתיחה, שם הקשר הבלגי של מנצ'סטר סיטי נאלץ לרדת בדקה ה-23, בגלל פציעה בשריר הירך האחורי, אותה פציעה מהגמר ההוא באיסטנבול.

היום (שלישי) עולים דיווחים מבלגיה כי השחקן המצטיין של הטרבליסטית בדרך להיות תקופה ארוכה בחוץ. אלופת אירופה והפרמיירליג דוחפת את הקשר לעבור ניתוח על מנת לפתור את בעיית הפציעות שלו בשריר הירך האחורי, דבר שעלול להותיר אותו מחוץ למגרשים מספר חודשים, גם חזרה לא לפני תחילת שנת 2024.

במסיבת העיתונאים לקראת הסופר-קאפ נגד סביליה, אישר גווארדיולה: "זו פציעה קשה. אנחנו נחליט בימים קרובים על דרך הטיפול, אם הוא יעבור ניתוח או לא, אבל הוא ייעדר מספר חודשים. זו אבידה גדולה מבחינתו כי יש לו איכויות מיוחדות. יש לנו אלטרנטיבות ושחקנים מאוד מוכשרים בסגל שיקחו את ההזדמנות, אבל את קווין לא ניתן להחליף".

עוד בכדורגל אנגלי

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם קווין דה בראונה, גמר ליגת האלופות 2023. רויטרס
הפציעה הטורדנית שוב מכה חזק. דה בראונה וגווארדיולה/רויטרס

התכולים רוצים לראות אותו חוזר לחצי השני של העונה, כשמה שעשוי להיות הטיעון המשכנע עבורו הוא הרצון שלו להיות כשיר ליורו 2024 במדי נבחרת בלגיה, במה שעלול להיות היורו האחרון שלו במדי הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully