וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההעברות בעולם, 15.8: ראיה הוצג בארסנל, אוליסה יעבור לצ'לסי

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 22:23

שוער ברנטפורד האריך חוזה והושאל עם אופציית רכישה, הבלוז ירכשו את קריסטל פאלאס עבור 40 מיליון יורו וגלאטסראיי ממתינה לתשובה מסרחיו ראמוס. אל איתיחאד פנתה לסלאח, שאישר לה לנהל מגעים עם ליברפול, גם אליסון מבוקש בערב הסעודית

תקציר: צ'לסי - ליברפול 1:1/ספורט1

העברות

* פריז סן ז'רמן אישרה: ניימאר נמכר לאל הילאל הסעודית. הוא עזב תמורת 90 מיליון יורו בחוזה לשנתיים שבמהלכו ירוויח 260 מיליון יורו לפני בונוסים ושאר תנאים נלווים. לידיעה המלאה

* ארסנל הודיעה על צירוף השוער דויד ראיה. הספרדי הגיע בהשאלה מברנטפורד לעונה אחת תמורת 3 מיליון פאונד, כאשר התותחנים יוכלו לרכוש אותו בהמשך ב-27 מיליון פאונד.

* המגן הצעיר של מנצ'סטר סיטי, ריקו לואיס, חתם על חוזה חדש במועדון עד 2028.

* עבדו דאילו, בלמה של פריז סן ז'רמן, הצטרף רשמית לאל עראבי הקטארית. הצרפתים יקבלו תמורתו 15 מיליון יורו.

* באייר לברקוזן רכשה ב-9 מיליון יורו ממנצ'סטר יונייטד את מאטיי קובאר. בעבר הכוכב האדום בלגרד הייתה בשיחות עם יונייטד לגבי השוער הצ'כי, שהיה עשוי להתחרות עם עומרי גלזר על המקום בין הקורות.

* הוגו מאיו בן ה-32, ששיחק כל הקריירה בסלטה ויגו, חתם באינטרנסיונאל הברזילאית.

* פיורנטינה החתימה את לוקאס בלטראן מריבר פלייט. שווי העסקה מוערך ב-20 מיליון יורו כולל בונוסים.

שמועות

* ב"ל'אקיפ" טוענים: המטרה של ניימאר היא להעביר שנתיים בסעודיה, ואז לשוב לאירופה - רצוי לברצלונה - כשחקן חופשי, לקראת מונדיאל 2026.

* פרט לניימאר, אל הילאל קרובה לצרף גם את חלוץ פולהאם אלכסנדר מיטרוביץ' ומגן פלמנגו איירטון לוקאס. הקבוצה תגיש לפ.ס.ז' הצעה חדשה על מרקו וראטי בסך 50 מיליון יורו.

* השוער יאסין בונו על סף מעבר לאל הילאל הסעודית. שוער נבחרת מרוקו וסביליה יימכר עבור כ-19 מיליון יורו, אחרי שבאיירן מינכן נטשה את המו"מ מתוך הבנה שהצעתה נמוכה משמעותית.

* בצרפת טוענים כי אל נאסר מאוד מעוניינת להחתים את אליסון, שוערה של ליברפול, שלא פוסל אופציה להצטרף לערב הסעודית.

* באיירן מינכן פנתה למנצ'סטר סיטי בנוגע לשוער המשנה שלה סטפן אורטגה, ובמקביל שוקלת גם את אופציית דויד דה חאה.

* לפי דיווח של אקרם קונור, גלאטסראיי ממתינה לתשובה מסרחיו ראמוס על ההצעה שהגישה לו - חוזה לשנה עם אופציה לעונה נוספת.

* אל איתיחאד הסעודית פנתה למוחמד סלאח, והוא נתן לה אישור לנהל מגעים עם ליברפול. השחקן לא פוסל את הרעיון להגיע לערב הסעודית, אך ייתן למועדון להחליט.

* נסגרה ההעברה של מריח דמירל מאטאלנטה לאל אהלי. הקבוצה הסעודית תשלם עבור הבלם הטורקי 20 מיליון יורו, הוא ירוויח 11 מיליון יורו לעונה וישלים צמד בלמים איכותי יחד עם רוג'ר איבנייס שהגיע מרומא. מי שצפוי לחבור אליהם הוא קשר נאפולי, פיוטר ז'לינסקי.

* צ'לסי הגיעה לסיכום עם קריסטל פאלאס על רכישת מייקל אוליסה. הקשר ההתקפי כבר סיכם את תנאיו אצל הבלוז, שלפי "רדיו מונטה קרלו" ישלמו 40 מיליון יורו עבור קשר נבחרת צרפת הצעירה.

* השוער קיילור נבאס גם כן בדרך לערב הסעודית. אל הילאל צפויה להגיש הצעה עבורו לפריז סן ז'רמן בימים הקרובים.

סטפן אורטגה שוער מנצ'סטר סיטי לצד מיקאל אנטוניו ווסטהאם. רויטרס
בדרך למינכן? אורטגה/רויטרס

* פ.ס.ז' סימנה מספר מחליף אפשרי לניימאר - פדריקו קייזה. אלופת צרפת מחזרת גם אחרי איברהים סנגארה, המבוקש גם בליברפול, פ.ס.וו דורשת 37 מיליון יורו עבורו.

* לאחר שעסקת העברתו לצ'לסי נפלה, טיילר אדאמס בדרך לבורנמות', שהפעילה את סעיף השחרור שלו מלידס - 20 מיליון ליש"ט.

* נסגרה עסקת לוברו מאייר לוולפסבורג. הגרמנים ישלמו לראן עבור קשר נבחרת קרואטיה 30 מיליון יורו, הצרפתים יהנו מ-15% ממכירה עתידית.

* הוגו אקיטיקה לא נמצא בתכניות של פריז סן ז'רמן, וכעת מבוקש במילאן, אברטון ואיינטרכט פרנקפורט.

* מחליף לאסטופיניאן? ברייטון מעוניינת במגן השמאלי ולנטין בארקו בן ה-19 מבוקה ג'וניורס. הוא נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בכדורגל הארגנטינאי כיום.

* באייר לברקוזן ואוניון ברלין לוטשות עיניים לכיוונו של חואן ברנאט.

* המגן השמאלי של מונצה קרלוס אוגוסטו השלים את מעברו לאינטר, בעסקת השאלה בשווי 4 מיליון יורו.

* אחרי עונה אחת בלבד בליון, אייאקס מנסה להחזיר לשורותיה את המגן השמאלי ניקולאס טגליאפיקו אך לפי דיווח ב"טלחרף" ההולנדי העסקה היא "מורכבת".

* דודי לוקבאקיו על הכוונת של סביליה. שחקן ההתקפה הבלגי ישמח להגיע לקבוצה שמשחקת בליגת האלופות, זאת לאור העובדה שקבוצתו הנוכחית הרטה ברלין משחקת בליגה השנייה בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully