וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא אחרי פתיחה חלומית בארסנל: טימבר ייעדר תקופה ממושכת

שחקן ההגנה ההולנדי שהרשים מאוד בשני משחקיו הראשונים בקבוצה, נפגע ברצועה הצולבת ובמועדון חוששים מתסריט בלהות לפיו לא ישוב לשחק העונה

תקציר ניצחונה של ארסנל 1:2 על נוטינגהאם פורסט במחזור הפתיחה באנגליה/ספורט1

יוריין טימבר החל את דרכו בארסנל בצורה מרשימה למדי, אבל כבר אחרי משחק וחצי הגיעו חדשות רעות. שחקן ההגנה ההולנדי שנרכש מאייאקס תמורת 40 מיליון יורו והיה מהבולטים בשורות התותחנים בניצחון על מנצ'סטר סיטי במגן הקהילה ובזמן שלו על כר הדשא בניצחון על נוטינגהאם פורסט במחזור פתיחת הפרמיירליג עד שהוחלף בפתיחת החצי השני בעקבות הפציעה, צפוי להיעדר מספר חודשים.

ארסנל אישרה שטימבר נפגע בברכו ושהוא יעבור בדיקות נוספות כדי לאבחן את חומרת הפגיעה, אבל ב"טלחרף" ההולנדי פורסם כי מקורביו של טימבר אישרו שמדובר בפגיעה ברצועה הצולבת שתשבית אותו לתקופה ארוכה. הוא יעבור בדיקות נוספות כדי להפריך את החשש שמדובר בקרע מלא שעלול להשבית אותו לכל העונה.

שחקן ארסנל יוריין טימבר. Jurrien Timber, GettyImages
ארסנל מקווה לבשורות טובות יותר בצילום הבא. טימבר/GettyImages, Jurrien Timber

טימבר פתח במשחקיו הראשונים במדי ארסנל כמגן שמאלי, עמדה שלא מוכרת לו בעקבות הפציעה של אולכסנדר זינצ'נקו, אבל הסתדר היטב גם בתפקיד החדש והותיר רושם חיובי ביותר על האוהדים. טימבר למעשה נפצע בשלהי המחצית הראשונה בשבת, אבל בהפסקה חש הטבה והוחלט שיעלה לשחק כרגיל במחצית השנייה. כעבור חמש דקות הרגיש כאב חד, נשכב על הדשא והוחלף.

  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully