וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל מודאגת מהפציעה של טימבר, ארטטה מסביר מדוע חזר לשחק

ההולנדי נפגע בתיקול והמשיך לשחק עד שהרגיש כאב חד באזור הברך, המאמן: "הצוות הרפואי בדק אותו במחצית ואישר לו להמשיך"

תקציר ניצחונה של ארסנל 1:2 על נוטינגהאם פורסט במחזור הפתיחה באנגליה/ספורט1

ארסנל פתחה היום (שבת) את עונת 2023/24 בליגה עם ניצחון 1:2 על נוטינגהאם פורסט, אבל בקרב סגנית אלופת אנגליה קיים חשש מהפציעה של יוריין טימבר. ההולנדי נפגע בתיקול בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, נשאר על המגרש בפתיחת המחצית השנייה, אבל לא היה יכול להמשיך והוחלף בדקה ה-50 - אחרי שישב על הדשא ואחז באזור הברך.

ארסנל עדיין לא העבירה דיווח על מצבו של ההולנדי והמאמן מיקל ארטטה רק אמר בסיום: "הצוות הרפואי בדק אותו בהפסקה והוא היה בסדר. במחצית השנייה הוא עשה תנועה אחת ומיד הרגיש כאב חד. הוא ייבדק".

חלוץ העבר האגדי אלי מקויסט, ששימש כפרשן במשחק, אמר בשידור: "אני מקווה שזו פציעה בשוק ולא בברך. זה לא נראה טוב, אני ממש מקווה בשבילו שזה בשריר של השוק. אני מניח שהשאלה הראשונה שעולה לאנשים היא למה העלו אותו למחצית השנייה, אבל אני בטוח שהצוות הרפואי בדק אותו בהפסקה וראה שהוא בסדר ויכול להמשיך".

טימבר הוורסטילי, שעלה לארסנל כ-34 מיליון ליש"ט (הסכום עשוי לגדול ל-38 מיליון עם בונוסים), פתח היום בעמדה לא מוכרת: מגן שמאלי, זאת בגלל ההיעדרות של אולכסנדר זינצ'נקו שפצוע בעצמו.

שחקן ארסנל, יוריין טימבר. Clive Mason, GettyImages
פציעה בהופעת הבכורה בפרמיירליג. טימבר/GettyImages, Clive Mason

על המשחק עצמו אמר המאמן ארטטה: "ברוכים הבאים לפרמיירליג, הייתי אומר שזו הכותרת. שלטנו, הגיע לנו לנצח, הובלנו 0:2, החמצנו וספגנו".

אדי אנקטייה שכבש את השער הראשון: "הייתה לנו פתיחה מצוינת וכבשנו שני שערים. בהמשך היו להם כמה הזדמנויות והם הצליחו להתגנב בחזרה למשחק. הסיום היה קצת מורט עצבים, אבל אני חושב שהתגוננו היטב בדקות הסיום ושמגיעות לנו שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully