וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס חוגגים את הקיץ המוצלח: "מועמדים לאליפות, אין ספק"

דרווין האם מאושר אחרי ששמר על האצ'ימורה, ריבס וראסל, וצירף את גייב וינסנט ואחרים: "יש פה עומק, השמים הם הגבול"

מחוץ לקווים, 13.8/מערכת וואלה!

אחרי פתיחה איומה לעונת 2022/23, השתפרה לוס אנג'לס לייקרס מחודש לחודש, נבנתה מחדש לקראת פגרת האולסטאר והפכה לאחת הקבוצות החזקות במערב - כזו שהדיחה את גולדן סטייט בסיבוב השני של הפלייאוף, לפני שחטפה סוויפ מדנבר בגמר המערב.

בעונה הקרובה, כך נדמה, הלייקרס יהיו טובים עוד יותר. רוי האצ'ימורה ודיאנג'לו ראסל שהצטרפו אשתקד חתמו על חוזים חדשים, הכוכב העולה אוסטין ריבס קיבל הארכת חוזה גם כן, ואליהם הצטרפו גייב וינסנט, טוריאן פרינס, קאם רדיש וג'קסון הייז. "אין ספק שאנחנו מועמדים לאליפות", התגאה המאמן דרווין האם. "יש לנו את המנהיגות של לברון ג'יימס ואנתוני דייויס, הצלחנו להחזיר את האצ'ימורה, ריבס וראסל ולצרף את מי שצירפנו. השמים הם הגבול עבורנו".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס עם המאמן דרווין האם. רויטרס
הבריאות מעל הכל. האם ולברון/רויטרס
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

המפתח מבחינת האם הוא העומק שלא ממש היה קיים בתחילת העונה שעברה, וכעת כן: "צירפנו הרבה עומק, הרבה חבר'ה מוכשרים, גדולים ואתלטיים, ואני כבר מחכה שכולם יהיו יחד. אני תמיד האמנתי שהקבוצה הכי מלוכדת היא זו שזוכה באליפות. צריך חבורה של שחקנים שמוכנים להקריב את המטרות האישיות שלהם לטובת הקבוצה".

גם האם יודע שבסופו של דבר, גורל העונה של הלייקרס תקום ותיפול על מידת הכשירות של לברון ודייויס: "יש פה גם אלמנט של מזל, ובמקרה שלנו, כמובן, צריכים להיות בריאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully