וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ' נכנס להיכל התהילה, ונשנק מבכי: "אף אחד לא עשה זאת לפניך"

המאמן האגדי התרגש עד דמעות כשבקי האמון הודתה לו: "שינית את חיי, ואת חייהן של המון נשים אחרות". פאו גאסול נתן הקדשה מצמררת לקובי, דוויין ווייד ריגש עם מחווה לאביו

תיקתקנו, 11.8/ספורט

כמדי שנה, טקס הכניסה של החברים החדשים בהיכל התהילה של ה-NBA הפך לערב אמוציונלי וסוחט דמעות. הטקס עמד בסימן האירופאים הגדולים של הליגה, כשבמוקד עמדה השושלת האגדית של סן אנטוניו. גרג פופוביץ' וטוני פארקר הפכו לחברי ההיכל, ולצידם גם דירק נוביצקי, דוויין ווייד ופאו גאסול נכנסו לשם אחרי קריירות מופלאות. גם שחקנית ה-WNBA האגדית בקי האמון, שהפכה למאמנת מוערכת, נכנסה להיכל.

פופוביץ', המאמן שמחזיק בשיא הניצחונות אי פעם בעונה הרגילה, הודה בראש ובראשונה לשחקנים הבולטים ששיחקו תחתיו לאורך השנים, כשלצידו יושבים טים דאנקן, מאנו ג'ינובילי וטוני פארקר. "כל הניצחונות הגדולים וההפסדים הקשים נשכחים בסוף. מה שנשאר הן מערכות היחסים שהולכות איתך לכל החיים", אמר פופוביץ' בהתרגשות. פופוביץ' סיפר על מערכת היחסים המיוחדת עם טוני פארקר, עוד חבר חדש בהיכל התהילה, ואמר ש"בתחילת הדרך הייתי קשוח איתו מאוד. אם זה היה קורה היום, הייתי מוצא את עצמי מהר מאוד באזיקים, ומאחורי סורג ובריח. אבל הוא איפשר לי לאמן אותו, ולהפוך אותו לרכז המושלם".

פארקר מצידו סיפר ש"פופ תמיד היה עבורי כמו אבא שני. אני כל כך מעריך ומוקיר את כל מה שעשית עבורי ועבור המשפחה שלי".

גרג פופוביץ' לצד טוני פארקר. Mike Lawrie, GettyImages
ערב סוחט דמעות בספרינגפילד. פופוביץ' לצד פארקר/GettyImages, Mike Lawrie

פופוביץ' התרגש עד דמעות כשבקי האמון הזכירה אותו בנאום הכניסה שלה להיכל. כזכור, האמון מונתה לעוזרת של פופוביץ' בסן אנטוניו, והפכה בזמנו לאישה הראשונה שמתמנה לתפקיד של עוזרת בכירה ב-NBA. "אני יודעת שכשמינית אותי לתפקיד, לא התכוונת להיות אמיץ", אמרה האמון בדמעות, ופופוביץ' נראה מן העבר השני נשנק אף הוא. "אבל מה שעשית עבורי, אף אחד אחר לא עשה מעולם בספורט המקצועני. שינית את מסלול חיי, ואת המסלול של המון נשים ונערות אחרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

פאו גאסול ריגש כשהזכיר בנאומו את קובי בריאנט המנוח, חברו הטוב ושותפו לשנים הגדולות בלייקרס. גאסול הקדיש את הזכייה לבריאנט, כשאשתו ונסה יושבת בקהל. "לא הייתי מגיע לכאן בלעדיך, אחי. יותר מכל, הייתי רוצה שתשב כאן לצד ג'יג'י ותהיה איתי הערב".

רגע מרגש נוסף נרשם בנאומו של דוויין ווייד, שהזמין את אביו לבמה כמחווה של הוקרת תודה על תרומתו לקריירה האדירה שעשה. "עשינו זאת אבא. הגענו להיכל התהילה!", אמר לאביו הנרגש.

הנאום המלא של גרג פופוביץ'

הנאום המלא של דירק נוביצקי

הנאום המלא של דוויין ווייד

הנאום המלא של פאו גאסול

הנאום המלא של טוני פארקר

הנאום המלא של בקי האמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully