וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה אנושה לריאל מדריד: טיבו קורטואה קרע את הרצועה הצולבת

השוער הבלגי נפצע באימון, נטש אותו על אלונקה ובדמעות והבדיקות הצביעו על פציעה חמורה שתשבית אותו למרבית העונה. רשימת המועמדים להחליפו מתמלאת וכוללת בין היתר את נבאס, בונו, דה חאה וקפה

תקציר: יובנטוס - ריאל מדריד 1:3/ספורט1

אחרי ההודעה של קיליאן אמבפה לפיה יישאר בפריז סן ז'רמן בעונה הקרובה בכל מחיר, היממה הקשה והסוערת שעוברת על ריאל מדריד נמשכה עם בשורה חמורה הרבה יותר. שוער הקבוצה טיבו קורטואה נפצע היום (חמישי) באימון הקבוצה ולאחר בדיקות אובחן עם קרע ברצועה הצולבת.

השוער שנטש היום את אימון הקבוצה על אלונקה ובדמעות לאחר שנפצע ינותח בימים הקרובים בברכו השמאלית וכמובן שייעדר תקופה ממושכת. לא ברור כמה מהר קורטואה יתאושש, אך לפי ה"את'לטיק" בתרחיש הטוב ביותר הוא ישוב בחודש אפריל, לקראת היישורת האחרונה. אם ההחלמה תתעכב מעבר לכך, השתתפותו ביורו 2024 בקיץ הבא עם נבחרת בלגיה עלולה גם היא לעמוד בסכנה.

מדובר בתזמון גרוע במיוחד מבחינת ריאל מדריד, שכן כבר בעוד יומיים היא תפתח את הליגה הספרדית עם משחק חוץ קשה אצל אתלטיק בילבאו. בהיעדרו של קורטואה, מי שיעמוד בתקופה הקרובה בין הקורות הוא שוער המשנה אנדריי לונין.

שוער ריאל מדריד, טיבו קורטואה. Denis Doyle, GettyImages
רק בריאות. קורטואה/GettyImages, Denis Doyle

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בקיץ האחרון חיפשו בריאל מדריד שוער משנה וחדש והם חשבו להיפרד מלונין, אך נכון לעכשיו האוקראיני עדיין במועדון. כעת, עם פציעתו החמורה של קורטואה, ריאל מדריד תצטרך לחשב מסלול מחדש ולפעול לצירוף שוער בכיר בשלושת השבועות שנותרו לחלון ההעברות.

באופן טבעי, רשימת המועמדים להגיע לשער בברנבאו התמלאה באופן מיידי. המועמדים העיקריים שסומנו הם האקס קיילור נבאס המשמש כשוער משנה בפ.ס.ז', יאסין בונו מסביליה, קפה מצ'לסי בעסקת השאלה, גיורגי ממרדשווילי מוולנסיה ודויד דה חאה שללא קבוצה מאז סיום חוזהו במנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully