וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.8: בונו בדרך לריאל, וראטי לברצלונה?

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 21:48

אחרי הדיווחים על דה חאה, כעת טוענים בספרד כי שוער סביליה ביקש לעבור לבלאנקוס. קשר פ.ס.ז' עשוי להישאר באירופה כשגם באיירן עוקבת. עסקת הארי קיין לבווארים עלולה ליפול, דמבלה בצרפת, אלברס חתם בווסטהאם

שערי השבוע, 8.8/ספורט1

העברות

* ווסטהאם החתימה לחמש שנים את בלם אייאקס אדסון אלברס. ההולנדים יקבלו כ-38 מיליון יורו עבורו.

* בורנמות' הודיעה על החתמתו של אלכס סקוט, קשרה בן ה-19 של בריסטול סיטי שהצטרף לדובדבנים תמורת 25 מיליון ליש"ט.

* רכש חדש ללוטון לקראת חזרתה לפרמיירליג - החלוץ ג'ייקוב בראון שמגיע מסטוק סיטי.

* תשעה ימים בלבד אחרי שחתם לשנתיים, חוזהו של אקס מנצ'סטר יונייטד מורגן שניידרלין בקוניאספור הטורקית הותר בעקבות סיבות משפחתיות ובהסכמה משותפת.

* אנטולי טרובין, שוערה של שחטאר דונייצק, חתם עד 2028 בבנפיקה.

שמועות

* טיבו קורטואה קרע את הרצועה הצולבת וצפוי להיעדר רוב העונה. כעת, ריאל מדריד מחפשת בדחיפות שוער מחליף כשבשבת היא כבר פותחת את העונה. דויד דה חאה היה המועמד הראשון, כשלפי דיווחים רבים באירופה, הבלאנקוס כבר סגרו עם אקס מנצ'סטר יונייטד ואתלטיקו מדריד את כל הפרטים. יאסין בונו הוא השם העדכני יותר, כאשר בספרד טוענים כי השוער ביקש מסביליה שחרור והיא דורשת עסקת רכישה בעוד ריאל מעדיפה השאלה.

* בנוסף לרצון להחתים שוער, על פי התקשורת הספרדית, ריאל מדריד הצטרפה למרוץ אחר רנדל קולו מואני, חלוצה של איינטרכט פרנקפורט אשר ערכו נאמד בכ-100 מיליון יורו.

* על אף ההצעה הגבוהה של אל אהלי על מרקו וראטי, נראה כי הקשר האיטלקי מכין אופציית ב'. ברצלונה ובאיירן מינכן עוקבות אחרי מצבו של שחקן פריז סן ז'רמן שעשוי להישאר באירופה בסופו של דבר.

* למרות שטוטנהאם ובאיירן מינכן סיכמו על העברתו של הארי קיין לגרמניה, החלוץ עדיין מטיל ספק בעסקה במה שמגדירים כעת ב"סקיי ספורטס גרמניה" כ"סיכויים של 50-50".

* בצרפת טוענים: עוסמאן דמבלה עבר בהצלחה בדיקות רפואיות בפריז סן ז'רמן, ואמור לחתום מחר באופן רשמי לחמש שנים.

* באנגליה טוענים: צ'לסי הפעילה את סעיף השחרור של טיילר אדאמס, ותשלם ללידס יונייטד 20 מיליון ליש"ט עבור קשר נבחרת ארצות הברית.

* אל-אהלי הסעודית הגישה לליברפול הצעה של 12 מיליון יורו על טיאגו אלקנטרה, לפי "ל'אקיפ".

* לפי "אינדיפנדנט", ניימאר מעוניין לשוב לברצלונה. הקטלאנים עשויים להגיע לפריז סן ז'רמן למתווה על עסקת השאלה, ובסיומה ירכשו את הברזילאי. אלופת צרפת הציבה על ניימאר תג מחיר של 60 מיליון יורו. בצרפת דווח כי אל הילאל מוכנה לשלש את השכר שמרוויח הברזילאי ספ.ז.', אך הוא אינו מעוניין לעבור לליגה הסעודית ומקווה למצוא יעד חדש באירופה.

* לפי "טלגרף", מנצ'סטר סיטי סימנה את ז'רמי דוקו מראן כמחליף אפשרי לריאד מחרז.

* אסטון וילה מנהלת מגעים עם גלאטסראיי בנוגע להעברתו של ניקולו זאניוליו.

* החלוץ פולארין באלוגון, שפרץ העונה במדי ריימס כמושאל מארסנל, ממשיך לעורר עניין ואחרי אינטר כעת שתי קבוצות נוספות דולקות אחריו - ווסטהאם ומונאקו. הפטישים מכרו השבוע את ג'אנלוקה לאטאלנטה, בעוד הקבוצה מהנסיכות איבדה את בריל אמבולו לפציעה ארוכת טווח.

* מועמד חדש לאיוש עמדת המגן הימני בברצלונה. לפי ה"אס" מדובר בפבלו מפאו ממאיורקה, כאשר שני הצדדים עשויים להסכים על סכום שינוע בין 6 ל-8 מיליון יורו. מדובר באופציה פשוטה יותר עבור ברצלונה לעמדה בהתחשה באופציות האחרות. ויאריאל לא מסכימה לפחות מסעיף השחרור בסך 54 מיליון יורו עבור חואן פוית', ישנם קשיים מול מנצ'סטר סיטי בנוגע לזו'אאו קאנסלו ואין בברצלונה קונצנזוס בנוגע לאיבן פרסנדה הצעיר מוויאדוליד.

* כשברקע המחאה של אוהדי יובנטוס נגד הבאת רומלו לוקאקו, החליטה הגברת הזקנה לא לבצע את הטרייד עם צ'לסי שבמסגרתו היה אמור דושאן ולאחוביץ' לעבור ללונדון.

דושאן ולאחוביץ' יובנטוס. רויטרס
הטרייד לא ייצא לפועל. ולאחוביץ'/רויטרס

* ב"אתלטיק" חשפו כי עסקת דויד ראיה מברנטפורד לארסנל תהיה השאלה על סך 3 מיליון ליש"ט עם אופציית רכישה בתום העונה של 27 מיליון ליש"ט.

* הוגו אקיטיקה נותר מחוץ לתוכניות של פריז סן ז'רמן, וכעת הצרפתים הסכימו להצעת אברטון לרכוש אותו תמורת 35 מיליון יורו. עם זאת, החלוץ הצעיר מעדיף לעבור ללאנס שמחפשת מחליף ללואיס אופנדה. סגנית אלופת צרפת סימנה אופציה נוספת, צ'ובה אקפום ממידלסברו, וצפויה לפנות לקבוצת הצ'מפיונשיפ כדי לרכוש אותו כאשר הוא אמור לעלות 15 מיליון פאונד.

* לפי ה"דיילי מייל", אריק טן האח הציב בפני הנהלת מנצ'סטר יונייטד את הדרישות שלו לקשר אחורי - סופיאן אמרבאט של פיורנטינה. במידה והמרוקאי לא יגיע, יונייטד עשויה לפנות לאברטון במטרה להחתים את אמאדו אוננה.

* פבריציו רומנו דיווח כי פיוטר ז'לינסקי עשוי להצטרף לאל אהלי. הקשר הפולני של נאפולי מבוקש אצל הקבוצה הסעודית שתצפה לקבל סכום משמעותי עבורו.

* מונאקו הגיעה לסיכום מול יובנטוס על רכישתו של דניס זקאריה. הקשר השוויצרי יחתום בשורות הקבוצה הצרפתית תמורת 20 מיליון יורו בחוזה לשלוש עונות.

אמאדו אוננה, קשר אברטון. Visionhaus, GettyImages
אוננה נוסף בדרך למנצ'סטר יונייטד?/GettyImages, Visionhaus

* לפי "האתלטיק" ברנלי סיכמה עם אסטון וילה על רכישתו של ארון ראמזי, אחיו של ג'ייקוב ראמזי, שחקן וילה בעצמו. קבוצתו של וינסנט קומפאני צפויה לשלם 14 מיליון ליש"ט עבור האנגלי הצעיר, כשלאסטון וילה תהיה אופציית רכישה בחזרה.

* הבעלים של ליון אישר: "ר.ב. לייפציג הגישה הצעה על קסטלו לוקבה". השוורים יאלצו לשלם עבור הצרפתי הצעיר 35 מיליון יורו.

* ראן מעוניינת להחתים את נמניה מאטיץ' מרומא, אך הג'אלורוסי יהיו מוכנים לשחרר את הקשר הסרבי אך ורק אם יגיע מחליף במקומו. הקבוצה של ז'וזה מוריניו עדיין מעוניינת להנחית את רנאטו סאנצ'ס מפריז סן ז'רמן, כשהדיווחים האחרונים מאיטליה טוענים כי לאנדרו פארדס עשוי לשוב לבירת איטליה לקדנציה שנייה.

* פרד מתקרב לפנרבחצ'ה, כך על פי התקשורת בטורקיה. הקשר הברזילאי של מנצ'סטר יונייטד סיכם את תנאיו האישיים במועדון הפאר הטורקי, וצפוי להצטרף לקבוצה כבר בסוף השבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully