וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ: "בדרך כלל קשה לנו בפתיחת עונה". ארטטה: "יודעים מה הרף"

מנצ'סטר סיטי וארסנל ייאבקו על התואר הראשון של העונה - מגן הקהילה (א', 18:00 בספורט1). מאמן התותחנים: "זו הקבוצה שכולן צריכות לנצח"

תקציר: אתלטיקו מדריד - מנצ'סטר סיטי 1:2/ספורט1

מנצ'סטר סיטי לא השאירה כלום למתחרות בעונה שעברה, בה טרפה כל התארים האפשריים וסיימה עם טרבל. לכן, היריבה שלה מחר (ראשון, 18:00, שידור ישיר בספורט1) במגן הקהילה, המשחק שבדרך כלל מפגיש באצטדיון וומבלי בין אלופת הפרמיירליג למחזיקת הגביע האנגלי, תהיה ארסנל שגמרה כסגנית בליגה ב-2022/23.

תהיה זו הפעם הראשונה שהן נפגשות במפעל הזה מאז 2014, כאשר לפני תשע שנים ניצחו הסיטיזנס 0:3. הביקור האחרון של ארסנל בוומבלי היה מוצלח: באוגוסט 2020 היא זכתה במגן הקהילה ה-16 שלה בזכות ניצחון על ליברפול בפנדלים. למנצ'סטר סיטי יש זיכרון מעולה וטרי הרבה יותר מהאצטדיון הלאומי באנגליה: ה-1:2 על יונייטד בגמר הגביע לפני חודשיים.

עוד בליגה האנגלית

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים טרבל. רויטרס
מנצ'סטר סיטי סיימה את העונה שעברה בהנפה. כך היא רוצה להתחיל גם את העונה הקרובה/רויטרס

היום הציגה אלופת אירופה את הרכש השני שלה בקיץ היחסית שקט הזה בחלון ההעברות מבחינתה, אם כי מדובר בהעברה מרעישה בהחלט - יושקו גברדיול הצטרף בתור הבלם השני הכי יקר בהיסטוריה. מתאו קובאצ'יץ' היה החיזוק הראשון שצירף פפ גווארדיולה בפגרה. גזרת העוזבים הייתה פעילה לא פחות: הקפטן אילקאי גונדואן עבר לברצלונה אחרי שסיים חוזה, בעוד ריאד מחרז נמכר לאל אהלי הסעודית תמורת 35 מיליון יורו.

בצד של התותחנים נחתו כמה תותחים כבדים: דקלן רייס שהגיע מווסטהאם הפך לאנגלי היקר ביותר אי פעם, קאי האברץ חצה את הכביש מצ'לסי ויוריין טימבר נרכש מאייאקס. בנוסף, החלוץ האמריקאי פולארין באלוגון חזר מהשאלה בריימס אחרי עונה נהדרת בה כבש 21 שערים בליגה הצרפתית. מי שעזבו הם הקפטן לשעבר גרניט ג'אקה שנמכר לבאייר לברקוזן עבור 15 מיליון יורו, ושני הבלמים - ארון טראסטי ופאבלו מארי שעזבו לשפילד יונייטד ולמונזה בהתאמה.

באלוגון בספק למשחק מחר בגלל פציעה, כשמי שייעדרו בוודאות הם שני האקסים של מנצ'סטר סיטי: גבריאל ז'סוס שנפגע בברכו ואולכסנדר זינצ'נקו שהחמיץ את כל משחקי ההכנה בגלל פציעה בשריר התאומים. התכולים, מצדם, יחסרו את קווין דה בריינה שנפצע בשריר הירך האחורי בגמר ליגת האלופות ועדיין לא חזר לשחק, כשנתן אקה בסימן שאלה.

בוקאיו סאקה, שחקן ארסנל. PATRICK T. FALLON, GettyImages
ארסנל תקבל הזדמנות לזכות בתואר, למרות שלא הצליחה לעשות זאת בעונה הקודמת/GettyImages, PATRICK T. FALLON

גווארדיולה אמר לקראת המשחק: "אנחנו לא בכושר הכי טוב, בדרך כלל קשה לנו בפתיחה של כל עונה, אבל זה גמר ואני מקווה שהמנטליות תעזור לנו להתחרות כמו שאנחנו צריכים נגדם. זו הזדמנות טובה לזכות בתואר נוסף ואנחנו הולכים לנסות".

ארטטה אמר מנגד: "אנחנו מתרגשים לשחק בגמר ולקבל הזדמנות לזכות בתואר. אנחנו משחקים נגד הקבוצה שכולם צריכים לנצח, הם היו הכי טובים באירופה בעונה שעברה, כך שאנחנו יודעים מה הרף שאנחנו צריכים לעמוד בו כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully