וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.8: גברדיול חתם במנצ'סטר סיטי, רוברט סאנצ'ס בצ'לסי

עודכן לאחרונה: 5.8.2023 / 18:01

הקרואטי נרכש מלייפציג תמורת 78 מיליון פאונד, רק מגווייר מקדים אותו ברשימת הבלמים היקרים בהיסטוריה. שוער ברייטון חתם ויתחרה עם קפה, עסקה גדולה גם לפאלאס

תיקתקנו, 4.8/ספורט 1

העברות

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה על רכישתו של החלוץ הדני רסמוס הוילונד מאטאלנטה תמורת 75 מיליון יורו. לידיעה המלאה.

* מנצ'סטר סיטי הנחיתה את הבלם שרצתה: הטרבליסטית הודיעה על רכישתו של יושקו גברדיול, בלם ר.ב. לייפציג. השחקן בן ה-22 שהגיע עם קרואטיה לחצי גמר המונדיאלו והיה מהבולטים בטורניר, הגיע תמורת סכום המוערך ב-78 מיליון פאונד, כאשר רק הארי מגווייר מקדים אותו ברשימת הבלמים היקרים בכל הזמנים.

* רוברט סאנצ'ס הוצג כשוערה החדש של צ'לסי, שתשלם לברייטון כ-20 מיליון פאונד. הספרדי חתם לשבע שנים ויתחרה על אפודת השוער הראשון עם קפה.

* קריסטל פאלאס רכשה ב-20 מיליון יורו (פלוס 5 מיליון בונוסים) את הכישרון הברזילאי בן ה-19 מתאוס פרנסה מפלמנגו, שחתם על חוזה לחמש שנים.

* עם מחשבה לעתיד: טוטנהאם החתימה את הבלם בן ה-18 של בלקבורן, אשלי פיליפס, עליו שילמה 2.3 מיליון יורו.

* ג'רי מינה, הבלם הקולומביאני בן ה-28 ששוחרר מאברטון, חתם לשנה אחת עם אופציה לשנה נוספת בפיורנטינה.

* וולפסבורג שילמה 6 מיליון יורו (פלוס 2 מיליון בונוסים) לססואולו והחתימה לחמש שנים את המגן הברזילאי רוז'ריו בן ה-25.

* אחרי סתיו למקין, שחטאר דונייצק החתימה בלם נוסף. מדובר בדימיטרו צ'יגרינסקי, בלם נבחרת אוקראינה לשעבר, שבגיל 36 חזר לקדנצייה שלישית במועדון אחרי שבע שנים בליגה היוונית. הבלם הוותיק ששיחק בעבר בברצלונה בעונת 2009/10 חתם לעונה אחת אצל הכתומים.

שמועות

* העסקה כבר סגורה וחסרה רק ההודעה הרשמית, כך לפי כל הדיווחים: פורטו תשלם כ-12 מיליון יורו תמורת אלאן וארלה בן ה-22. מכירת הקשר המרכזי הארגנטינאי תהפוך לעשירית בגובהה בתולדות בוקה ג'וניורס.

* בנפיקה מנהלת משא ומתן עם ריבר פלייט בנוגע לחלוץ בן ה-22 לוקאס בלטראן, ואם לא תגיע להסכמה אז תשלם את סעיף השחרור בגובה 25 מיליון יורו. החלוץ כבר סיכם לחמש שנים ומי שעשוי להחליפו בריבר הוא לוקאס אלאריו.

* קשר ברצלונה פרנק קסייה צפוי לעבור בימים הקרובים לליגה הסעודית, כך דווח ב"מונדו דפורטיבו". בקטאלוניה כבר מחשיבים את העסקה כ"סגורה", כאשר הבלאוגרנה תקבל סכום הקרוב ל-15 מיליון יורו.

* רנדל קולו מואני הודיע לאיינטרכט פרנקפורט כי הוא רוצה לעזוב, כשברקע פריז סן ז'רמן מנהלת איתו שיחות. הפריזאים ינחיתו גם אותו וגם את גונסאלו ראמוס?

* אחרי שהיה קרוב לאינטר, ג'אנלוקה סקמאקה צפוי לעבור לאטאלנטה שתשלים מחטף. הקבוצה מברגמו תשלם לווסטהאם 25 מיליון יורו לצד 5 מיליון בבונוסים, והחלוץ ששיחק בעבר בססואולו ישוב לליגה האיטלקית אחרי שנה בפרמיירליג. כעת אינטר תפנה לאופציה הבאה לחיזוק ההתקפה - פולארין באלוגון.

* ווסטהאם מצאה מחליף לדקלן רייס? לפי פבריציו רומאנו, הפטישים הגיעו לסיכום עם אדסון אלבארס מאייאקס, וכעת צריכים לסגור עם ההולנדים את ההעברה של הקשר המקסיקני.

* לואיס הול, מגנה הצעיר של צ'לסי, קרוב לעבור בהשאלה לקריסטל פאלאס.

* מאליק טילמן, שחקן הכנף בן ה-21 השייך לבאיירן מינכן, קרוב לעזיבה ומתלבט בין שתי הצעות. טילמן שהושאל בעונה שעברה לריינג'רס הסקוטי יכריע בין פ.ס.וו לעולה החדשה לפרמיירליג שפילד יונייטד, כאשר בכל אופן מדובר בהשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully