וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שד אדום חדש: מנצ'סטר יונייטד הציגה את רסמוס הוילונד

התשובה להולאנד? האדומים החתימו את החלוץ הדני בן ה-20, אטאלנטה תקבל עבורו 75 מיליון יורו לא כולל בונוסים. הוילונד עלה לכר הדשא באולד טראפורד לפני משחק ההכנה מול לאנס

תיקתקנו, 4.8/ספורט 1

מנצ'סטר יונייטד סוף סוף מצאה את החלוץ שחיפשה. השדים האדומים הודיעו היום (שבת) על החתמתו של רסמוס הוילונד, שחתם על חוזה לחמש שנים עם אופציה לעונה נוספת. הוילונד עלה לכר הדשא באולד טראפורד והוצג באופן רשמי לעיני אוהדי קבוצתו החדשה, רגע לפני פתיחת משחק ההכנה של השדים האדומים מול לאנס (חי בספורט1). לפי דיווחים בממלכה, הקבוצה של אריק טן האח תשלם לאטאלנטה 75 מיליון יורו, לצד 10 מיליון נוספים בבונוסים.

החלוץ הדני, שחגג בפברואר האחרון את יום הולדתו ה-20, נחשב להימור גדול מבחינת אריק טן האח. הוא שיחק רק עונה אחת באטאלנטה האיטלקית, אליה הגיע תמורת 17.2 מיליון יורו משטורם גראץ, והבקיע תשעה שערי ליגה ב-32 הופעות בסרייה א'. במדי הנבחרת יש לו שש הופעות ושישה שערים. לפי דיווח של פבריציו רומאנו, הוילונד סובל מפציעה קלה שספג במחנה האימונים של אטאלנטה. הוא מתאמן כרגיל, אך ככל הנראה יצטרך מספר שבועות כדי להגיע לכושר משחק.

ביונייטד מקווים שהוילונד, המתנשא לגובה 1.91 מטר, יהיה התשובה ליריבה העירונית מנצ'סטר סיטי וחלוץ הסקנדינבי האדיר שלה - ארלינג הולאנד. עם זאת, הוילונד מגיע כשהוא הרבה פחות מוכח בהשוואה להולאנד שכיכב בדורטמונד, וכעת כל הלחץ יהיה עליו להוכיח שהוא היה שווה את ההשקעה המסיבית.

"זה לא סוד שהייתי אוהד הקבוצה מגיל קטן", אמר הוילונד לאחר החתימה, "חלמתי לצעוד באולד טראפורד כשחקן מנצ'סטר יונייטד. אני נרגש מההזדמנות להפוך חלום למציאות, ואני נחוש להחזיר על האמון שקיבלתי מהמועדון. זה עדיין שלב מוקדם בקריירה, אבל אני יודע שאני מוכן לעשות את הצעד קדימה ולשחק עם שחקנים ברמה עולמית".

"כשדיברתי עם המנג'ר, ידעתי שהאווירה תהיה מושלמת להתפתחות שלי. זו הזדמנות לעבוד עם אחד המאמנים הטובים בעולם. תחת הדרכתו ועם תמיכתו אני יודע שאינ מסוגל להשיג דברים גדולים יחד עם החברים החדשים שלי לקבוצה במועדון המיוחד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully