וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "יודע שהאוהדים כנראה מצפים שנזכה בליגת האלופות"

המאמן במסיבת עיתונאים לקראת פתיחת הליגה: "נגיע לשיא בתחילת שלב הבתים. הצוות שלי ואני אוהבים את הלחץ, נעשה הכל כדי לעמוד בציפיות"

תקציר משחק הכנה: הכוכב האדום בלגרד - פיורנטינה 0:5/ספורט1

אחרי קדם עונה מרשים שכלל שבעה ניצחונות ותיקו, ברק בכר והכוכב האדום בלגרד יפתחו מחר (ראשון) את עונת 2023/24 באופן רשמי כשישחקו נגד וויבודינה במחזור הראשון בליגה הסרבית. המאמן הישראלי ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, בה שלח מסר לאוהדים.

"הקבוצה עשתה הכנה טובה ומשתפרת ממשחק למשחק. אני חושב שאנחנו כבר בכושר טוב, אבל מצפים להגיע לשיא בתחילת שלב הבתים של ליגת האלופות", אמר בכר. "אנחנו יודעים מה הציפיות, כנראה שחלק מצפים מאיתנו לזכות בליגת האלופות. אנחנו צריכים להאמין בעצמנו, ברור לנו שזו רק ההתחלה, שעוד נתקדם ושהציפיות גבוהות, אבל אני מאמין בהצלחת הקבוצה הזו. אני אוהב את הלחץ, גם אני וגם הצוות שלי. זה מה שמניע אותנו. כשאני רואה כמה אנשים תומכים בנו ודוחפים אותנו, זה נותן לי עוד מוטיבציה. נעשה את המיטב כדי לעמוד בציפיות".

מאמן הכוכב האדום בלגרד, ברק בכר, עם עוזרו גיא ויזינגר. Srdjan Stevanovic, GettyImages
מודע לגודל הציפיות. ברק בכר/GettyImages, Srdjan Stevanovic

עוד על ברק בכר

עוד בוואלה! ספורט

גלזר: "יש לנו סיכוי להתקדם באירופה, הופתעתי שהתחברנו כה מהר"

לכתבה המלאה

כידוע, מקומה של הכוכב האדום בליגת האלופות מובטח והתוצאות הטובות שרשמה במשחקי ההכנה הגבירו את התחושה שהיא מסוגלת לאיים לכל הפחות על המקום השלישי, ואולי אף לעלות לשמינית הגמר. בימים האחרונים התקשורת הסרבית היללה את בכר בעקבות המופע שסיפקו שחקניו ב-0:5 על פיורנטינה.

"אני יכול להבטיח לקהל שהם יראו את הכוכב האדום משחקת בתשוקה וברצון לנצח. אני מרוצה מהסגל שלי, אבל אם יהיו לי בקשות, אעביר אותן למנהל המקצועי זבזדן טרזיץ'", הוסיף שיאן האליפויות בכדורגל הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully