וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר: "יש לנו סיכוי להתקדם באירופה, הופתעתי שהתחברנו כה מהר"

שוער הכוכב האדום בלגרד התראיין בסרביה: "כל קבוצה תתקשה עם האווירה כאן, שחקני מכבי חיפה אמרו לי שאי אפשר להבין את העוצמות עד שמשחקים פה. בוריאן עשה את מה שעשה, עכשיו תורי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.7/ספורט1

לא רק ברק בכר, גם עומרי גלזר נהנה מכל רגע מתחילת הדרך שלו בכוכב האדום בלגרד. השוער שבכר הביאו איתו בכר מליגת העל כבר מרשים את הסרבים, ונראה כי הוא השכיח את האיש שהחליף בין הקורות - מילאן בוריאן שנחשב לאגדת מועדון. בריאיון לתקשורת הסרבית, סיפר גלזר על החילוף בשער ועל הסיפורים ששמע על בלגרד.

"ידעתי מהיום הראשון שאנחנו איכותיים, ידעתי מה אנו יכולים להשיג ואיזה כדורגל אנו מסוגלים לשחק. התחברנו מהר מאוד, הופתעתי שזה קרה כה מהר", אמר גלזר בנוגע לתוצאות של הקבוצה בהכנה, כולל 0:5 על פיורנטינה, "השיחה עם ברק בכר? הסכמתי להגיע מיד. זה מדהים עבורי להיות כאן. זה מועדון גדול עם היסטוריה עשירה".

שוער הכוכב האדום בלגרד, עומרי גלזר. Srdjan Stevanovic, GettyImages
נכנס ללב האוהדים. גלזר/GettyImages, Srdjan Stevanovic

הכוכב האדם תשחק השנה בשלב הבתים של ליגת האלופות, ורף הציפיות בשמיים. "יש לנו סיכוי להתקדם באירופה", אמר גלזר, "זה שונה כשאנו משחקים בבית, כל קבוצה שבאה לכאן תתקשה בגלל האווירה. שחקני מכבי חיפה שהיו כאן בשנה שעברה אמרו לי שאי אפשר להבין את עוצמת האווירה עד שמשחקים כאן, זו הרגשה אחרת וכמובן עדיף שאתה חלק מהקבוצה הביתית".

על כך שהחליף את בוריאן, שוער הקבוצה בשש השנים האחרונות: "בוריאן שוער נהדר שעשה דברים מדהימים. אף אחד לא יכול לקחת את זה ממנו, אבל אני רוצה להראות את האיכויות שלי. בוריאן עשה את מה שעשה, עכשיו זה תורי".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
עומרי גלזר, שוער הכוכב האדום בלגרד. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
מסתגל לחיים בסרביה. גלזר/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

השוער לא שכח להודות גם לקבוצתו הקודמת הפועל באר שבע ולעומדת בראשה אלונה ברקת על כך שאפשרו לו להתקדם: "הפועל באר שבע עזרה לי עם ההעברה. היו לי שם שנתיים נהדרות, אלונה ברקת מעריכה אותי. אמרתי שזה צעד גדול בקריירה והזדמנות לשחק בליגת האלופות, ברקת חשבה על המועדון, אבל גם עזרה מאוד בהעברה"?

השנה הדרבי של בלגרד מול פרטיזן יהיה גם דרבי ישראלי, שכן אצל השחורים - לבנים משחק קפטן הנבחרת לשעבר ביברס נאתכו. ""דיברתי עם ביברס לפני שהגעתי לכאן, הוא עזר לי", אמר גלזר, "הוא המליץ לי איפה לגור ומה לעשות. דיברתי גם עידן ורד ששיחק כאן, הוא אמר רק דברים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully