וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי אחראי פה? צא החוצה": העימות שהפך את בכר לאוטוריטה בחדר ההלבשה

בסרביה חושפים את "הסיפור האמיתי" מאחורי עזיבתו של קפטן הכוכב האדום לשעבר מילאן בוריאן, ומסבירים כיצד המאמן הישראלי "גרם לשאר השחקנים לפחד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.7/ספורט1

ברק בכר פתח את הקדנציה שלו בכוכב האדום בלגרד ברגל ימין ועם מחמאות מכל עבר, אבל מסתבר שבדרך לשם היה יצר מעין משבר יזום עם השחקנים.

באתר "רפובליקה" הסרבי חושפים את ה"סיפור האמיתי" מאחורי העזיבה של קפטן הקבוצה לשעבר מילאן בוריאן, שסיים את דרכו במועדון לבקשתו של בכר. בשבועות האחרונים דיווחו בסרביה שבוריאן התבשר על ידי בכר שהוא לא בתוכנית בשיחת טלפון קרירה וקורקטית, אבל לפי הדיווח האחרון, הסיפור קצת יותר מורכב.

מתברר שלשיחת הטלפון הזו קדמה אסיפה מתוחה של בכר עם השחקנים. במהלך אחת האסיפות הראשונות עם השחקנים, בכר שלא היה מרוצה מההתנהלות בחדר ההלבשה פנה לשחקנים בתקיפות ושאל: "מי האחראי כאן". השחקנים הצביעו על בוריאן, השוער והקפטן הוותיק, ובכר הטיח בו: "צא החוצה".

ברק בכר, מילאן בוריאן. מתוך GettyImages, עיבוד תמונה
כך בונים סמכות. בכר ובוריאן/עיבוד תמונה, מתוך GettyImages

בוריאן התלונן על בכר לראשי המועדון, אבל אם נתנו למאמן גב מוחלט. זמן קצר לאחר מכן התקיימה אותה שיחת טלפון מפורסמת בין בכר לבוריאן, במהלכה הודיעה בכר לשוער שעליו לחפש קבוצה אחרת.

"זה מה שבנה את הסמכות של בכר בחדר הלבשה", ציינו באתר, "שאר השחקנים התחילו לפחד מבכר ושאלו את עצמם, 'אם זה קרה לשחקן בכיר כמו מילאן בוריאן, זה יכול לקרות לכל אחד'. הטריק הקטן של בכר עבד, אם לשפוט על פי היכולת של הקבוצה במשחקי ההכנה. הצעד הזה עזר לבכר להפוך מהר מאוד למנצח של המקהלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully