וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב האדום "דורסת", בכר מחכה לפיורנטינה: "הזדמנות לקהל לחגוג"

הקבוצה של המאמן הישראלי ממשיכה להרשים בהכנה: "חסרת רחמים". מאמן היריבה החמיא: "הענישה אותנו". בכר: "הגענו מוכנים, יש עוד דברים לפתור"

תקציר: פנרבחצ'ה - הכוכב האדום בלגרד 3:1/ספורט1

הכוכב האדום ממשיכה לנצח במשחקי ההכנה שלה, כשאתמול (שבת) גברה 0:3 קל על TSC באצ'קו טופולה משערים של מירקו איבניץ' (8), פיטר אוליאנקה (26) וז'אן פיליפ קראסו (59). הקבוצה של ברק בכר עם ניצחון שישי בשישה משחקי הכנה, אחרי עוד משחק אותו פתחה בצורה מוחצת. בסיום הקצב ירד אחרי שכל ההרכב הוחלף.

"שיחקנו מול יריבה טובה מאוד, והגענו מוכנים למשחק", אמר בכר בסיום, אחרי המשחק שנערך ללא קהל, "יש לנו כל מיני דברים שאנחנו עוד צריכים לפתור, אבל אני שמח שניצחנו".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
יש ממה להתעודד. בכר/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

כעת בכר מתכונן למשחק מול פיורנטינה ב"מראקנה", שיהווה הכנה אחרונה לפני פתיחת הליגה הסרבית בסוף השבוע הבא: "קשה לנו לשחק בלי הקהל שלנו, ואנחנו כבר מצפים בקוצר רוח למשחק ול פיורנטינה. זאת תהיה הזדמנות לקהל לחגוג". עומרי גלזר פתח, ושמר על רשת נקייה לפני שהוחלף בדקה ה-72.

באתר הספורט הסרבי "Blic" כינו את הכוכב האדום "חסרת רחמים" אחרי ש"שוב דרסה את היריבה". מאמן היריבה החמיא לכוכב האדום: "הם הענישו אותנו כל הטעויות שלנו, אנחנו עכשיו לא ברמה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully