וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנור סולומון נראה כמו מציאה, הוא יכול להתפוצץ"

באנגליה התלהבו מ-45 דקות הבכורה של הישראלי בטוטנהאם: "הוא שחקן של 30 מיליון ליש"ט. ייתכן שהספרס מצאו פה יהלום"

תקציר: טוטנהאם - ווסטהאם 3:2/ספורט1

45 דקות הספיקו למנור סולומון להותיר רושם חיובי למדי בהופעת הבכורה הלא רשמית שלו במדי טוטנהאם. אחרי שקיבל את הציון הגבוה ביותר מבין כל השחקנים שפתחו ב-3:2 נגד ווסטהאם, וזכה למחמאות הן מהאוהדים ברשתות והן מהתקשורת האנגלית, ב"דיילי אקספרס" שיבחו את הספרס על ההחתמה של הישראלי, במסגרת כתבה שהתייחסה לצירוף שלו ושל ג'יימס מדיסון כ"העברות חכמות".

"סולומון, שהגיע משחטאר דונייצק, כבר נראה כמו מציאה. הוא הפגין את הדריבל המסוכן ויכולת האיום שלו על השער בשליש האחרון של המגרש במשך 45 מבטיחות", נכתב בבריטניה. "טוטנהאם הייתה יותר מדי צפויה בהתקפה בעונה שעברה, הכדורגל הרובוטי של אנטוניו קונטה וריאן מייסון הגביל אותה. כעת היא צריכה למצוא דרכים אחרות לכבוש ולא להישען רק על הארי קיין. גם מדיסון וגם סולומון הרימו את הרמה בהתקפה".

"סולומון הוא שחקן של 30 מיליון ליש"ט, אין ספק שהוא צפוי עוד להשתפר. בגיל 23, הוא נראה כמו שחקן שיכול להתפוצץ בהתחשב בכך שניסיון הפרמיירליג שלו כולל עונה אחת בלבד", הוסיפו בנימה מבטיחה מבחינת אוהדי התרנגולים.

מנור סולומון, טוטנהאם. טוטנהאם, אתר רשמי
המציאה של טוטנהאם. מנור סולומון/אתר רשמי, טוטנהאם

עוד על מנור סולומון

"אחרי שנאלץ לעבור ניתוח בברך, ברגע שחזר הוא הרשים וכבש סדרה של שערים מבריקים לזכות פולהאם", החמיאו לסולומון בתקשורת האנגלית. "ייתכן שטוטנהאם מצאה יהלום, אפשר להבין מדוע שחטאר הייתה כל כך מתוסכלת לאבד אותו ללא תמורה".

יש לציין כי מחבר הכתבה לא דייק בנוגע לתנאי ההעברה של קשר נבחרת ישראל, שכן אופ"א קבעה בסופו של דבר שטוטנהאם תפצה כספית את שחטאר דונייצק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully