וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סולומון לא היה מגיע לטוטנהאם אם היו כרוכים בכך דמי העברה"

באנגליה ממשיכים לנתח את ההחתמה של הישראלי, וסקפטיים בנוגע לתפקידו בקבוצה: "אם חיפשו מתחרה אמיתי לסון, הוא כנראה לא האיש"

ענבל מנור על מנור סולומון בתכנית "מחוץ לקווים" בעקבות המעבר לטוטנהאם/עורך: זיו שטיינר

באנגליה ממשיכים לנתח את ההחתמה של מנור סולומון. שחקן הכנף הישראלי הצטרף למחנה האימונים של התרנגולים ובפודקאסט האוהדים של הקבוצה "Talk Tottenham" התייחסו אליו באריכות.

"הוא מוכשר בטירוף. אין סיבה לא לאהוב את ההחתמה הזאת. יש מעט מאוד סיכון במהלך הזה. אולי אפשר לומר שאין בו צורך במצב הנוכחי של הסגל, אבל כשאנחנו מדברים על שחקנים שיכולים להיות לשחקני רוטציה טובים, הוא החתמה טובה", אמרו על סולומון. "היינו זקוקים לשחקן נוסף בכנף השמאלית כדי להתמודד עם העומס של סון, היינו זקוקים למישהו ולא היה לנו המון כסף לבזבז, כך שזה צעד חכם לדעתי. הוא ישאיר לנו כסף לעמדות האחרות. אני מבין למה אין היסטריה לגביו, אבל בסופו של יום, הוא דומה מאוד לסון בתכונות שלו. הוא מוסיף לנו גיוון בשני האגפים. זה צעד חכם. אני לא חושב שהיו מחתימים אותו אם היו מעורבים בכך דמי העברה".

מנור סולומון, טוטנהאם. טוטנהאם, אתר רשמי
יוכיח לאוהדים שהם טועים לגביו? סולומון/אתר רשמי, טוטנהאם

אחד המשתתפים בדיון אמר: "הוא לא השחקן שהייתי רוצה לצרף בתחילת החלון. כשדיברו על שחקן כנף, דמיינתי שחקן שמסוגל להתחרות עם סון ולעבור אותו ברוטציה כשהוא יתחיל לדעוך. אני מאמין שהלכנו על האופציה הזולה יותר, נכון שהוא בן 23 ויש לו יכולות שהמאמן מחפש בשחקן כנף, ראיתי את היכולות שלו בפולהאם, אבל הוא לא שיחק הרבה. לא מעט פעמים הוא נעלם במהלך המשחק, גם במשחקים בהם הוא כבש הוא לא היה מספיק דומיננטי. הוא עלול לאכזב, אבל הוא עדיין מאוד צעיר וברור שיש לו המון כישרון. הוא כבש נגד קבוצות גדולות, הוא כבש גם שערים יוצאי דופן במדי פולהאם. אבל אם רצינו להביא מתחרה אמיתי לסון, אני חושש שהוא לא האיש הנכון למשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully