וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נהדר שהצלחנו לצרף את מנור סולומון, סימנו אותו בשלב מוקדם"

טוטנהאם הגיעה לאוסטרליה והמאמן פוסטקוגלו שוחח עם התקשורת המקומית על הארי קיין וגם על הישראלי: "בטוח שהוא ישתפר, ילמד ויתרום לנו המון". מחר: הבכורה הלא רשמית מול ווסטהאם (שלישי, 13:00, ספורט2)

מחוץ לקווים, 16.7/מערכת וואלה!

טוטנהאם יצאה בסוף השבוע למחנה אימונים שמתחיל באוסטרליה וההתרגשות מהגעת התרנגולים ליבשת בהחלט גדולה. כמובן שעזיבתו האפשרית של הארי קיין לוקחת את תשומת הלב, אבל בריאיון עם התקשורת המקומית שערך המאמן אנג' פוסטקוגלו לקראת המשחק מחר מחר ווסטהאם (שלישי, 13:00, ספורט2), הוא נשאל גם על המצטרף הטרי לקבוצה, מנור סולומון.

"זה נהדר שהצלחנו לצרף את מנור", אמר פוסטקוגלו על הישראלי שהגיע בהעברה חופשית אחרי עונה כמושאל משטחאר דונייצק לפולהאם, "הוא שחקן שסימנו בשלב מאוד מוקדם. אנשים יודעים איך אני אוהב לשחק ולהשתמש בשחקנים שיש לי, במיוחד עם שחקני כנף שהם חשובים מאוד ולכן זה היה חשוב לחפש שחקנים שמתאימים למערך ולסגנון", אמר אקס סלטיק, שם כיכב תחתיו ליאל עבדה.

מנור סולומון טוטנהאם. טוויטר טוטנהאם, אתר רשמי
"בטוח שמנור יתרום לנו המון"/אתר רשמי, טוויטר טוטנהאם

"מנור בחור צעיר עם המון שאיפות", המשיך המנג'ר, "אני אוהב לעבוד עם שחקנים כאלה שיש להם תשוקה והמון אש בגוף בשביל להצלח לעמוד במטרות. השחקנים שצירפנו כמו מנור וג'יימס מדיסון מוסיפים לנו המון אנרגיה וזה מצוין. אני בטוח שמנור ישתפר, ילמד ויתקדם, יש לו בקבוצה כמה שחקנים שהם מודל לחיקוי, הוא יכול ללמוד מהם ואני בטוח שהוא יתרום לנו המון".

לסאגת הארי קיין, איך לא, התיחס פוסטקוגלו גם כן: "איתי אף אחד לא דיבר על מעבר שלו לבאיירן מינכן וזה לא מטריד או מלחיץ אותי. הייתה לי שיחה עם הארי, אבל לא על זה - שוחחתי איתו כמו שדיברתי איתו עם כל השחקנים, זה לא ששחקן נכנס לפגישה ואני שואל אותו אם הוא עוזב או לא. כולנו קבוצה אחת והמציאות היא שיש עוד יותר מחודש לחלון ההעברות ואנחנו נראה מה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully