וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון הצטיין במשחקו הראשון: "התחלה מבטיחה בטוטנהאם"

אחרי שקיבל את הציון הגבוה ביותר מבין השחקנים שפתחו בהפסד לווסטהאם, אמר הישראלי: "ראינו קבוצה שרוצה לשלוט. רוצה ללמוד מהארי קיין, הוא שחקן גדול"

תקציר: טוטנהאם - ווסטהאם 3:2/ספורט1

נכון שמדובר רק ב-45 דקות במשחק ההכנה ראשון של טוטנהאם ומנור סולומון לעונה, והישראלי גם זכה לעלות בהרכב הראשון בהפסד 3:2 לווסטהאם רק בעקבות חסרונו של יונג מין סון, אבל אלה עדיין היו 45 דקות שבהן הצליח הקשר להשאיר חותם ולבלוט מעל שחקנים אחרים, כולל הרכש הנוצץ ג'יימס מדיסון.

הישראלי התראיין לאתר הרשמי של הספרס בתום המשחק ואמר: "שמח על הבכורה ועל לשחק מול האוהדים שלנו עם חולצות של טוטנהאם. חבל שלא ניצחנו, כי שלטנו, ייצרנו הרבה מצבים והחזקנו בכדור. בסוף הפסדנו, אבל זה רק משחק ידידות ונשתפר. נעבוד על מה שצריך ואני מאמין שיש עתיד ורוד למועדון".

"ראינו קבוצה שרוצה לשלוט ולהחזיק בכדור, קבוצה לוחצת כשהיא מאבדת אותו ומגיעה למצבים", המשיך סולומון, "צריכים לנצל את המצבים ולהיות מאורגנים יותר מאחורה כקבוצה. מתחילים ליישם את מה שהמאמן רוצה, רואים את כל השחקנים מעורבים בהתקפה".

בריאיון נוסף שהעניק ל"פוטבול לונדון", נשאל הקשר אחרי המשחק בפרת' על מצבו של כוכב הקבוצה שעשוי לעזוב: "הארי קיין קיבל אותי בצורה חמה. רואים כמה הוא חשוב במועדון ואיך כולם רוצים ללכת אחריו. הוא שחקן גדול, מאוד גדול ואני מקווה שאשחק איתו. זה כבוד גדול עבורי לשחק עם מישהו כל כך גדול כמו הארי קיין ואני מאוד רוצה לעזור לו וללמוד ממנו".

מנור סולומון, קשר טוטנהאם. James Worsfold, GettyImages
יכול היה להבקיע. מנור סולומון/GettyImages, James Worsfold

"התחלה מבטיחה למנור סולומון בטוטנהאם", נכתב באתר "פוטבול לונדון" על הופעתו הראשונה של הישראלי במדי התרנגולים שעליה קיבל את הציון 8, יותר מכל שחקן אחר שפתח מלבד איב ביסומה שקיבל את אותו הציון, "הוא שיחק מצוין על אגף שמאל עם סרחיו רגילון, היה מאוד בטוח בעצמו וכל הזמן חיפש להתקדם עם הכדור. הוא יצר הזדמנות, כמעט הבקיע וגם טען שהוכשל ברחבה ושהגיע לו פנדל".

גם ברשתות החברתיות לא היה קשה לפספס את העובדה שסולומון הצליח להרשים במשחק ההכנה בפרת' שבאוסטרליה ורבים החמיאו לו ולקבוצה כולה על ההופעה שכללה המון מצבים והזדמנויות קורצות, כולל של סולומון שמתוך הרחבה בעט כדור חלש לידיים של השוער פביאנסקי ומחוץ לרחבה סובב כדור שהפולני בזינוק הדף לקרן.

"מצוין עם הכדור, גם חוזר להגנה ויודע לבעוט מרחוק - היה שווה גול או בישול", נכתב עליו בטוויטר על ידי אחד מאוהדי הקבוצה ואחר הוסיף ש"אני מקווה שהוא לא הגיע לחמם את הספסל". בעיקר התרשמו אוהדי התרנגולים מהעובדה שהוא כל הזמן מחפש את השער והצטרף לקבוצה בחינם.

למרות כל זאת, הארי קיין, דיאן קולוסבסקי, מדיסון וסולומון ירדו למחצית בפיגור 2:0 מול הפטישים שעלו בהרכב חסר מאוד. בסיום כאמור, אחרי שכל ה-11 הוחלפו בהפסקת המחצית, הפסידה טוטנהאם 3:2 על אף שהצליחה לצאת מפיגור כפול.

המאמן החדש אנג' פוסטקוגלו, שאישר שסון לא שותף מכיוון שערך רק שני אימונים עם הקבוצה עד כה, אמר על ההופעה: "יהיו לנו פספוסים ומעידות בדרך, אבל אנחנו חייבים לנסות לעשות הכל והעיקר מבחינתי זו הכוונה של השחקנים. לפעמים דברים לא עבדו, השחקנים גם לא היו בטוחים עדיין באילו תפקידים ועמדות עליהם להיות , אבל נוכל להראות להם כעת ולעבוד על זה. אני מנסה לספק לשחקנים את הביטחון לשחק את הכדורגל שאני רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully