וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההכרזה על סולומון: טוטנהאם תפצה את שחטאר דונייצק

הקבוצה אליה השתייך שחקן הכנף תקבל מקבוצתו החדשה סכום שייקבע על ידי אופ"א. באוקראינה הופתעו: "טוטנהאם התעלמה מהאיומים"

ענבל מנור על מנור סולומון בתכנית "מחוץ לקווים" בעקבות המעבר לטוטנהאם/עורך: זיו שטיינר

טוטנהאם תפצה את שחטאר דונייצק בשל החתמתו של מנור סולומון - כך טוענים בתקשורת האנגלית. סולומון אמנם הצטרף אמש (שלישי) לשורות מועדון הפאר האנגלי על תקן שחקן חופשי בשל התקנות המיוחדות של אופ"א על רקע המלחמה באוקראינה, אולם התרנגולים בכל זאת יפצו את הקבוצה האוקראינית, בשורותיה סולומון היה חתום עד קיץ 2024. גובה הפיצוי ייקבע על ידי הגורמים הרלוונטיים באופ"א.

כזכור, שחטאר איימה בתביעה נגד טוטנהאם בשבועות האחרונים, אם תשלים את המהלך ותחתים את סולומון בתור שחקן חופשי, מבלי להגיע להסכמות איתה על סכום מסוים בו הוא יירכש. בסופו של דבר נראה שהמועדונים הגיעו ביניהם להסכמות שאיפשרו את ההחתמה, שכללו בין היתר סיכום על פיצוי כלשהו שיקבלו האוקראינים. עם או בלי קשר, טוטנהאם תקיים גם משחק ראווה מול שחטאר ב-6 באוגוסט, שכל הכנסותיו יועברו לטובת פליטי מלחמה אוקראינים.

מנור סולומון, טוטנהאם. טוטנהאם, אתר רשמי
ההדורים יושרו. סולומון במדים החדשים/אתר רשמי, טוטנהאם

בתקשורת האוקראינית דיווחו אתמול על החתימה של סולומון במידה מסוימת של הפתעה. "טוטנהאם החתימה את מנור תוך התעלמות מוחלטת מהאיומים של שחטאר", כתבו באחד האתרים.

סולומון בן ה-23 שיחק בעונה החולפת בפולהאם, שנחשבה לאחת ההפתעות הכי נעימות של הפרמיירליג ב-2022/23, אבל לא קיבל הרבה דקות ובחר שלא להישאר בשורות הקוטג'רס. עם חתימתו בטוטנהאם, סולומון לישראלי השני שלובש את מדיה של הקבוצה, כשלפניו עשה זאת רק רוני רוזנטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully