וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הריגול בווימבלדון: המאמן של אלקראס מודה ש"למדנו מסרטונים של דג'וקוביץ'"

פררו מספר איך האלוף החדש חיקה את הסרבי בהכנה לדשא, ועורר מחדש את הפרשה. וגם: טוני נדאל לא מאמין שרפא יכול לחזור? "רק דג'וקוביץ' יוכל לעצור את קרלוס"

קרלוס אלקראס אחרי הזכייה בטורניר ווימבלדון 2023/Wimbledon

המאמן של קרלוס אלקראס, חואן קרלוס פררו, מודה שאלוף ווימבלדון הטרי למד מסרטונים של נובאק דג'וקוביץ', אנדי מארי ורוג'ר פדרר בדרכו לזכייה בטורניר על הדשא בלונדון. ההערות של פררו עוררו מחדש את פרשת "ספייגייט", שהסעירה את סרביה, כאשר נובאק דג'וקוביץ' טען שהוא לא אהב את העובדה שאבא של אלקראס צילם אותו במהלך האימון, והסרבי אף דרש יותר פרטיות.

בסרביה דיווחו די בזעם על העובדה שלא מעט גורמים מהמחנה של אלקראס נראו צופים בדג'וקוביץ' בעודו מתאמן במגרש האימונים של ווימבלדון. "זה המצב שכולנו נמצאים בו", אמר אז דג'וקוביץ', כאשר נשאל על העניין, "הנסיבות הן שאין לנו פרטיות במהלך האימונים, למרות שלפעמים הייתי רוצה יותר פרטיות. זה משפיע, גם ברמה הבסיסית, הידיעה שצופים בך ואתה לא יכול לשוחח בחופשיות עם הצוות שלך".

קרלוס אלקראס. GettyImages
הסתגלות מהירה לדשא. אלקראס/GettyImages

עוד בנושא

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קרלוס אלקראס אלוף ווימבלדון 2023 עם סגנו נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
למד ממנו. אלקראס/רויטרס

אלקראס הודה ש"זה כנראה נכון" כאשר נשאל האם אביו צילם סרטונים באימון של דג'וקוביץ', אבל טען שזה רק מאהבה לטניס, ושלמעשה אין צורך "לרגל" אחרי דג'וקוביץ' מאחר שהוא יכול לצפות בשעות של משחק שלו.

רבים התרשמו מההסתגלות המדהימה של אלקראס לדשא - משטח שנחשב לפחות טוב שלו. כאשר פררו נשאל על כך, הוא ענה: "אני חושב שהוא יודע לעכל דברים מהר מאוד, וראינו הרבה מאוד סרטונים של שחקנים שזזים מהר מאוד על המגרש כאן.

"אז, חיקינו קצת את אנדי (מארי), רוג'ר (פדרר) וכמובן את נובאק, והוא ניסה לחקות קצת מכולם. זה לא היה קל, אבל עשינו את זה". ואכן, אלקראס זכה בתואר אחרי שעבר דרך מרשימה, שכללה ניצחונות על מתאו ברטיני, הולגר רונה, דניל מדבדב ובגמר כמובן האלוף דג'וקוביץ'. "ניסינו לעשות מול נובאק דברים שעשינו מול מדבדב, כמו להשתמש בסלייס-בקהנד כדי למשוך אותו לרשת ולשבור את הקצב שלו. בסוף, אני חושב שהוא סיים את המשחק בצורה מאוד אמיצה".

טוני נדאל, מאמנו לשעבר של רפאל נדאל, אמר ש"אני לא רואה אף שחקן בסבב כרגע, אולי רק דג'וקוביץ', שיכול לעצור את את הנסיקה של אלקראס". טוני נדאל לא הזכיר את האחיין שלו. "מאחר שלא נותרו לדג'וקוביץ' עוד הרבה שנים, אני חושב שחובבי הטניס בספרד יחוו מקרלוס עוד הרבה הצלחות ויחגגו עוד הרבה תארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully