וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקראס - דג'וקוביץ' 0:0 (מערכה 1)

גמר ווימבלדון 2023: שני הטניסאים המובילים בעולם נפגשים במעמד היוקרתי ביותר, כשהסרבי רוצה להשוות את שיא הזכיות של פדרר בדשא וגרנד סלאם 24. מנגד מחפש המדורג 1 את הניצחון המרשים ביותר בקריירה הצעירה שלו

מחוץ לקווים, 16.7/מערכת וואלה!

במעמד הכי נוצץ שיש לטניס העולמי להציע, גמר ווימבלדון 2023 מספק לנו היום (ראשון) מפגש ענק בין שני השחקנים המובילים בעולם כיום - קרלוס אלקראס ונובאק דג'וקוביץ'. הספרדי הצעיר אמנם מגיע כמדורג ראשון בעולם, אך מולו ניצב מי שככל הנראה נחשב לפייבוריט לזכייה - הסרבי שרוצה זכייה חמישית ברציפות ושמינית בסך הכל שתשווה את שיאו של רוג'ר פדרר, וגרנד סלאם 24 בקריירה.

השניים כבר נפגשו לאחרונה בחצי גמר רולאן גארוס, אך אחרי שתי מערכות תחרותיות ומלהיבות, אלקראס נפגע והמדורג 2 ניצל זאת כדי לשייט לניצחון קליל שהותיר טעם חמוץ. לאחר שהשאירו את כל עולם הטניס עם טעם של עוד, כעת יש להם הזדמנות לכתוב עוד פרק בהיסטוריה המפוארת של ווימבלדון.

דג'וקוביץ' כאמור יוכל להגדיל את הפער בטבלת כל הזמנים עם גרנד סלאם 24, וירצה להימנע מהפסד ראשון במגרש המרכזי בווימבלדון מאז המפגש מול אנדי מארי באותו המעמד בדיוק לפני עשור - בגמר 2013. הסרבי גם רוצה להוסיף זכייה במייג'ור שלישי השנה אחרי אליפות אוסטרליה ורולאן גארוס ולשמור על חלום ארבע הזכיות בחיים - דבר שלא הוא ולא פדרר או נדאל הצליח לעשות במהלך הקריירות המפוארות שלהם.

אלקראס, שכבר הספיק להפוך למדורג 1 הצעיר בהיסטוריה ולזכות אשתקד באליפות ארצות הברית, רוצה לרשום בווימבלדון ניצחון על מלך המשטח שיציב אותו סופית ברשימה של הגדולים. אם ינצח, אלקראס יהפוך לחמישי בלבד אי פעם שזוכה ביותר מגרנד סלאם אחר לפני גיל 21.

בין השניים נערכו עד כה שני מפגשים בלבד בעבר, וכל אחד רשם ניצחון אחד. אלקראס גבר על הסרבי בשלוש מערכות אשתקד בטורניר מדריד, אבל במשחק החשוב באמת בין השניים, בחצי גמר רולאן גארוס בחודש שעבר, דג'וקוביץ' כאמור יצא עם ידו על העליונה..

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
ממשיך לעשות היסטוריה. דג'וקוביץ'/רויטרס
קרלוס אלקראס. GettyImages
ניצחון על דג'וקוביץ' יהווה קפיצת מדרגה לקריירה. אלקראס/GettyImages

מהלך המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully