וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל בירך את אלקראס: "הענקת לנו שמחה אינסופית, אלוף"

הטניסאי הספרדי האגדי פרגן לבן ארצו על הזכייה בווימבלדון: "מגיע לך להצטרף לרשימת הזוכים". קיריוס התמוגג מהגמר: "תודה לכם שגרמתם לי לצפות במשחק טניס שלם. קרלוס, אתה פריק. נובאק אתה לא אנושי". גם ריאל מדריד בירכה ולאיזו השוואה זכה המדורג ראשון בעולם?

מחוץ לקווים, 16.7/מערכת וואלה!

קרלוס אלקראס הצטרף לרשימה מפוארת של טניסאים אתמול (ראשון) עם זכייה ראשונה בטורניר ווימבלדון וטורניר הגרנד סלאם השני שלו בקריירה, אחרי הזכייה באליפות ארצות הברית הפתוחה בעונה שעברה. הספרדי גבר במותחן של 5 מערכות על נובאק דג'וקוביץ', שיאן הזכיות בטורנירי הגרנד סלאם, בדרך להניף את הגביע המוזהב היוקרתי מכולם בעולם הטניס.

רפאל נדאל, בן ארצו של המדורג ראשון בעולם ומי שזכה ב-22 תארי גרנד סלאם ופעמיים על הדשא הבריטי, בירך את הזוכה הטרי: "ברכותיי קרלוס. הענקת לנו שמחה אינסופית ושאני בטוח שחלוץ הטניס הספרדי, מאנולו סנטנה, בוודאי צפה ועודד אותך מאיפה שהוא נמצא, כמו שמגיע למי שהצטרף לרשימת הזוכים בווימבלדון. שולח חיבוק חזק ותהנה מהרגע, אלוף!".

הטניסאים הספרדם קרלוס אלקראס, רפאל נדאל. Clive Brunskill, GettyImages
"הענקת לנו שמחה". נדאל ואלקראס/GettyImages, Clive Brunskill

ניק קיריוס, מי שלא השתתף בטורניר בעקבות פציעה והפסיד בגמר של 2022 לדג'וקוביץ', בירך את השניים על הגמר הנהדר: "לא צפיתי במשחק טניס שלם כבר המון זמן. תודה לכם, נובאק וקרלוס, שהצלחתם לתת הופעה מדהימה כזאת. קרלוס אתה פריק של טניס, נובאק אתה לא אנושי. ברכות לשניכם".

הטניסאי הספרדי המזוהה עם האהדה לריאל מדריד, זכה גם להודעת פרגון מחשבון הטוויטר של קבוצת הפאר: "ברכות על הניצחון שלך בווימבלדון, קרלוס היקר, וברכות על המשך הישארותך במקום הראשון בטניס העולמי. אתה השראה וגאווה לספורט הספרדי ולכל אוהדי ריאל מדריד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קרלוס אלקראס לצד נובאק דג'וקוביץ'. GettyImages
זכו לכבוד מקיריוס ועולם הטניס. אלקראס ודג'וקוביץ'/GettyImages

ברשת השוו בין הזכייה הראשונה של נדאל ב-2008, אז ניצח את רוג'ר פדרר, שיאן הזכיות על הדשא בווימבלדון, לזכייה הראשונה של אלקראס, כשנקודת המשחק והאליפות בשני המשחקים הייתה זהה לחלוטין: "הדימיון בין אלקראס לנדאל לא מקרית, קרלוס עוד יגיע לרגעים גדולים וזכיות רבות כמוהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully