וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א דחתה את בקשת חמרון ספרטנס להעביר את המשחק מישראל

דיווח: המלטזים הביעו חשש להגיע ארצה וקיוו שהגומלין נגד מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות ייערך במגרש נייטרלי, אולם נענו בשלילה

העימות בין אוהדי חמרון ספרטנס למכבי חיפה/שימוש לפי סעיף 27 א'

חמרון ספרטנס הודיעה השבוע שהיא פנתה לאופ"א בדרישה שמשחק הגומלין שלה מול מכבי חיפה לא ייערך בישראל, אלא במדינה ניטרלית, לאור האירועים במהלך הניצחון של האלופה הישראלית 0:4. היום (שישי), כך לפי "טיימס אוף מלטה", אופ"א השיבה לבקשת האלופה המקומית בשלילה והבהירה כי המשחק ביום שלישי בערב יתקיים בישראל כמתוכנן.

כזכור, חמרון הודיעה שהבקשה מוגשת גם בגלל ההתפרעות במגרש, אבל גם בגלל "המצב הפוליטי בישראל וההתנגשויות בין ישראלים לפלסטינים שלא רחוקות מחיפה. חמרון כבר הביעה את דאגתה מעניין זה כבר ב-7 ביולי".

ללא כל קשר, אחרי ההתפרעויות השבוע ביציעים במשחק במלטה, אופ"א הודיעה כי שתי הקבוצות יעמדו לדין משמעתי. לירוקים 4 סעיפי משמעת, ביניהם התפרעות קהל, זריקת חפצים, הדלקת אבוקות וגרימת נזק, בעוד המלטזים יעמדו לדין רק על שני סעיפים - זריקת חפצים והתפרעות קהל.

צפו בתקציר המשחק

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:4 על חמרון ספרטנס והבלגן ביציעים במלטה/ספורט1
sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בחיפה חוששים מעונש וקנס כבד מאופ"א בעקבות האירועים במשחק, ובקבוצה כבר אספו וימשיכו לאסוף סרטונים ועדויות מהיציע. לפי הבדיקות שנעשו עד כה האירוע בין הקהלים החל לאחר שירים של אוהדי חיפה והנפת דגלי ישראל, מה שגרר קריאות של הקהל המלטזי ולטענת אוהדי חיפה אף פירוק של החציצה הדלה שהייתה בין הקהלים וזריקת חפצים לעבר אוהדי חיפה. לאחר מכן כידוע זרקו אוהדי חיפה אבוקה על תוך הקהל המלטזי וההערכה היא שחיפה תספוג עונש כבד בשל כך. גם קנס כבד צפוי להיות מושת על הירוקים. ההערכה היא שגם חמרון ספרטנס תיענש בחומרה על האירועים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully