וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת מלטה שחררה את שני האוהדים העצורים של מכבי חיפה

12.7.2023 / 15:15

כל אחד מהעצורים נקנס ב-300 יורו ונגזר עליו עונש מאסר על תנאי. הפרט המעניין: הרחקה ממשחקי כדורגל במלטה למשך שנה

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:4 על חמרון ספרטנס והבלגן ביציעים במלטה/ספורט1

שני אוהדי מכבי חיפה שנותרו עצורים במלטה, שוחררו היום (רביעי) בצהריים אחרי שהגיעו לעסקת טיעון עם המשטרה המקומית. לפי עסקת הטיעון אותם אוהדים ישלמו קנס של 300 יורו ויעמוד נגדם עונשי מאסר על תנאי על עבירות דומות בשטח מלטה, בנוסף, נאסר עליהם להגיע למשחקי כדורגל במלטה בשנה הקרובה. שני האוהדים כידוע נותרו במעצר בניגוד לשלושה אחרים ששוחררו עוד במהלך הלילה. הם יחזרו מיידית לישראל.

חמשת האוהדים נעצרו נעצרו במהלך משחק החוץ של מכבי מול חמרון ספרטנס במלטה, במהלכו נרשמו עימותים חריגים ביציעים, שגרמו לעצירת המשחק. חלק מהאוהדים נעצרו בטענה להשלכה והדלקה של אבוקות במהלך המשחק.

בחיפה טענו שהחציצה בין מחנות האוהדים לא הייתה מספקת, וליבתה את היצרים בין ביציעים. בחיפה מבינים שיעמדו לדין בבית הדין של אופ"א וזאת עוד לאחר שעומד כנגד המועדון עונש על תנאי לפיו הקבוצה תספוג עונש של היעדר קהל במשחק חוץ באירופה.

עימות בין אוהדי מכבי חיפה לאוהדי חמרון ספרטנס. מתוך טוויטר, צילום מסך
העימות ביציעים/צילום מסך, מתוך טוויטר

אגב, ההערכה היא שגם חמרון ספרטנס תיענש בחומרה על האירועים. עוד לפני המשחק בחיפה הוציאו הודעה רשמית וביקשו מהאוהדים שלא להשתמש בפירוטכניקה אך בוודאי לא ציפו שהאירועים יגלשו למימדים כאלה. לאחר האירועים עלה אל היציע מנכ"ל מכבי חיפה ביחד עם אנשי חברת האבטחה "מטאור" שליוותה את הירוקים, ושוחח עם האוהדים שהשמיעו טענות רבות בנוגע למה שהתרחש.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully