וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה השליכו אבוקה ליציע המלטזי והמשחק הופסק

11.7.2023 / 21:22

הירוקים הזהירו לפני המפגש עם חמרון ספרטנס שהשלכת חפצים או שימוש באמצעים פירוטכניים עלולים להוביל למשחק חוץ ללא קהל עקב עונש על תנאי, מהומה בין מחנות האוהדים אילצה את השופט לעצור את המשחק למשך כחצי שעה. חמישה אוהדים נעצרו

אוהדי מכבי חיפה משליכים אבוקה ליציע של חמרון ספרטנס/ספורט1

מכבי חיפה התמודדה הערב במלטה מול האלופה המקומית חמרון ספרטנס במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון בליגת האלופות, אבל דווקא ביתרון 0:2 וכשהיא בדרכה הבטוחה לניצחון, התפרעות של אוהדי הקבוצות בתחילת המחצית השנייה הובילה לעצירת המשחק. השופטים הורידו את הקבוצות לחדרי ההלבשה והמהומה שנמשכה מעל חצי שעה צריכה להדאיג את מכבי חיפה שנגדה עומד עונש על תנאי של משחק חוץ ללא קהל.

במחצית הראשונה הקהל הירוק הדליק מספר אבוקות בדקה ה-20, מהן אחת מהן הושלכה לכר הדשא הסינתטי, שרפה את הדשא ואילצה את שופט המשחק לעצור את ההתמודדות לכחמש דקות. זו בעיה עבור אלופת ישראל מכיוון שנגדה עומד עונש על תנאי על משחק חוץ באירופה ללא קהל, אולם במחצית השנייה כבר נרשם רגע שפל של ממש כאשר סביב הדקה ה-50 שוב הדליקו אוהדי מכבי חיפה אבוקות ואחת מהן גם הושלכה אל עבר היציע המלטזי. אז החלה מהומה בין מחנות אוהדי שתי הקבוצות, בעקבותיה שוטרים נכנסו ליציע, המשחק שוב נעצר והשופטים והשחקנים ירדו לחדרי ההלבשה.

שירת "פלסטין" וחפצים מיציע ליציע: צפו בעימות בין מחנות האוהדים

העימות בין אוהדי חמרון ספרטנס למכבי חיפה/שימוש לפי סעיף 27 א'

במכבי חיפה טענו שאנשי חמרון ספרטנס לחצו על צוות השיפוט לסיים את המשחק וכלל לא לחדשו, בקשה שנדחתה. אוהדי מכבי חיפה ביציע במלטה טענו מנגד ששרו להם "פלסטין" והשליכו לעברם כוסות משקה. לאחר כ-35 דקות שלא שיחקו, צוות השיפוט והשחקנים חזרו לכר הדשא ובמקביל הודיעה אופ"א שהפרת סדר נוספת תוביל לסיום המשחק. ליציע אוהדי מכבי חיפה עלה גם המנכ"ל איציק עובדיה ובמקביל דאג המועדון שכל אוהד במלטה יקבל הודעה אישית להימנע מפרובוקציות. המשטרה המקומית עצרה חמישה אוהדי מכבי חיפה בגין חשד להדלקת אבוקות.

כך כתבה מכבי חיפה לאוהדיה שבאצטדיון במסרונים אישיים: "אוהדים יקרים. על פי החלטת משקיף אופ"א המשחק יחודש בעוד מספר דקות. על פי החלטת אופ"א, הפרת סדר נוספת תוביל להפסקה מיידית של המשחק והפסד טכני. גם אם הם מתגרים בכם אל תשיבו. אנחנו מובילים!".

אוהדי מכבי חיפה במלטה. מכבי חיפה, אתר רשמי, אתר רשמי
לא יוכלו להגיע לאחד ממשחקי החוץ? אוהדי מכבי חיפה במלטה/אתר רשמי, מכבי חיפה, אתר רשמי

מכבי חיפה התריעה רק הבוקר על כך שנגד הקבוצה עונש על תנאי של משחק חוץ ללא קהל באם תופעל פירוטכניקה או ייזרקו חפצים למגרש, כך שהקבוצה צפויה כעת לעמוד לדין וצריכה לחשוש מהאפשרות שהעונש יופעל והיא לא תוכל ליהנות מתמיכת אוהדיה באחד ממשחקי החוץ הבאים.

השאלה האם העונש יופעל ובהנחה שכן אם יחול כבר בסיבוב הבא, בין אם במוקדמות ליגת האלופות או בקונפרנס ליג, או שמא באחד ממשחקי החוץ העתידיים שעשויים להיות גם בליגה האירופית, תיקבע בהתאם למועד הדיון שצפוי להתרחש - אם מכבי חיפה תעמוד לדין רק בעוד מספר שבועות והעונש על תנאי יופעל, בהחלט ייתכן שאוהדי מכבי חיפה לא יוכלו להגיע לעודד את קבוצה גם במשחק חוץ במסגרת שלב בתים, אם מסאי דגו ושחקניו יעמדו במשימה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully