וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לסיבוב השני: מכבי חיפה גברה 0:4 על חמרון ספרטנס

הירוקים החלו את המסע האירופי במוקדמות ליגת האלופות במשחק חוץ במלטה שהיה סוער בעיקר בעקבות מהומות בין מחנות האוהדים ביציעים. על הדשא, פיירו (41 ו-57), דוד (45+3) וחלאילי (79) דרסו בדרך לניצחון בבכורה הרשמית של מסאי דגו. הגומלין: שלישי, 20:00, ספורט1

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:4 על חמרון ספרטנס והבלגן ביציעים במלטה/ספורט1

המבחן הראשון של מכבי חיפה במסע אל עבר שלב בתים אירופי התחיל הערב (שלישי) עם 0:4 קליל על חמרון ספרטנס, אלופת מלטה. הירוקים יזכרו את המשחק בעיקר עם הפסקת המשחק לכ-35 דקות בעקבות עימות בין מחנות האוהדים ביציע, אך גם עם רגל וחצי בדרך לסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות.

מסאי דגו, בהופעת הבכורה הרשמית שלו על הקווים, בחר לפתוח במערך של 4-3-3 עם שני בלמים, כך שדניאל סונדגרן על קו ימין. בין הקורות עמד איתמר ניצן שעבורו זו הייתה הופעת בכורה בירוק, בקישור פתח גוני נאור ובהתקפה משתפים פעולה דיא סבע, פרנזי פיירו ודין דוד שזכה לחולצת ההרכב. בדקה ה-20 המלטזים הגיעו למצב הראשון במשחק, אבל מיד לאחר מכן אבוקות נדלקו ונזרקו מכיוון היציעים הירוקים לדשא ועשויים לפגוע באלופה הישראלית לה עונש ללא קהל חוץ באירופה על תנאי. בדקה ה-41, דווקא אחרי דקות רעות של הירוקים, פיירו נגח את היתרון של האלופה הישראלית אחרי כדור קרן מדויק של סבע. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+3) צ'ארון שרי מצא את דוד שבפעולה יפה סיים עם הכדור ברשת של האלופה המקומית והכפיל את התוצאה לפני הירידה להפסקה.

9 דקות לתוך המחצית השנייה, אוניין בייליצ'יץ' מצא את המשקוף של ניצן, ובדקה ה-55 המשחק נעצר לאחר עימות בין מחנות האוהדים, כשהקהל הירוק טען להשלכת חפצים וקריאות "פלסטין" כלפיו והגיב עם אבוקה אל עבר היציע המלטזי. השופט החליט להוריד את הקבוצות מהמגרש לכחצי שעה וכשהמשחק חזר, ליאור רפאלוב עלה מהספסל וכבר בנגיעה הראשונה כמעט וכבש. בדקה ה-57 פיירו השלים צמד עם נגיחה מקרוב אחרי מסירה עם הראש של עבדולאי סק ובדקה ה-79 ענאן חלאילי שעלה מהספסל כבש את הרביעי עם פעולה אישית יפה בשערו הראשון במדי הקבוצה הבוגרת. הירוקים עם ניצחון חוץ קליל על האלופה המלטזית, ינסו לסגור את הסיפור באופן רשמי בשלישי הבא (20:00, ספורט1) באצטדיון הביתי.

הרכבים

חמרון ספרטנס: פדריקו מרקטי, חואן קורבולאן (ג'וזף אמבונג, 70), סטיב בורג, ריאן קאמנזולי, אמרסון, אוניין בייליצ'יץ', רוקו פרסה, נמניה קרסטיץ' (אדר, 62), אליונאי (יוליאן ננוב, 62), אורוש דוראנוביץ', ג'וני (לוק מונטבלו, 70).

מכבי חיפה: איתמר ניצן, דניאל סונדגרן, עבדולאי סק, שון גולדברג, פייר קורנו, גוני נאור, עלי מוחמד (מחמוד ג'אבר, 68), צ'ארון שרי (חמזה שיבלי, 80), דיא סבע (ענאן חלאילי, 68) , דין דוד (ליאור רפאלוב, 55), פרנזי פיירו (אריק שוראנוב, 68).

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי, אתר רשמי
משחק ראשון רשמי על הקווים עבר בהצלחה. דגו/אתר רשמי, מכבי חיפה, אתר רשמי
ליאור רפאלוב מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי, אתר רשמי
בכורה מחודשת. רפאלוב/אתר רשמי, מכבי חיפה, אתר רשמי

מהלך המשחק

דקה 20: מסירה רעה של עבדולאי סק הציבה את ג'וני במצב בעיטה מול איתמר ניצן שהדף טוב לקרן. מיד לאחר מכן, הקהל הירוק השליך אבוקות לדשא שיצרו בור קטן בדשא הסינטטי. כזכור, לירוקים עונש ללא קהל חוץ על תנאי באירופה, דבר שעשוי לקרות בהמשך.

דקה 41: גול! כדור קרן של דיא סבע מצא את הראש של פרנזי פיירו שהשתחרר משמירה אישית ונגח לרשת המלטזית - 0:1 למכבי חיפה!

דקה 45+3: גול! מתפרצת נהדרת של הירוקים עברה דרך צ'ארון שרי שמסר שמאלה לדין דוד. החלוץ של האלופה הישראלית חתך מצד שמאל של הרחבה ובעט לפינה הרחוקה בדרך ל-0:2 של מכבי חיפה!

דקה 45+8: כדור חופשי של רוקו פרסה הסתובב מעל החומה, אך עלה גם מעט מעל המסגרת של ניצן.

פרנזי פיירו לצד עבדולאי סק מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי, אתר רשמי
פיירו עם הראשון של הירוקים. לצד סק/אתר רשמי, מכבי חיפה, אתר רשמי

דקה 48: פיירו קיבל כדור על סף הרחבה המלטזית ובסיבוב בעט כדור שטוח למרכז השער שפדריקו מרקטי לא התקשה לקלוט.

דקה 54: הרמה מצד ימין הפתיעה את ניצן שהדף מזווית קשה, אוניין בייליצ'יץ' בכדור החוזר בעט מחוץ לרחבה למשקוף של הירוקים.

דקה 55: המשחק הופסק - עימותים בין מחנות האוהדים החריפו כשהקהל הירוק השליך אבוקה אל עבר אוהדי המארחת שמצדם השליכו חפצים על אוהדי האלופה הישראלית. השופט החליט לעצור את המשחק בעקבות כך והוריד את השחקנים מהדשא.

דקה 55: ליאור רפאלוב עלה מהספסל במקום דין דוד להופעת בכורה מחודשת וכבר בנגיעה הראשונה כמעט כבש כשפיירו מצא אותו פנוי, אך הקשר המנוסה בעט רק ליד העמוד של מרקטי.

צ'ארון שרי לצד דין דוד מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי, אתר רשמי
בישול נהדר של שרי, סיומת גדולה של דוד/אתר רשמי, מכבי חיפה, אתר רשמי

דקה 57: גול! הגבהה של סבע מצאה את הראש של עבדולאי סק שהוריד לפיירו, והחלוץ בירוק נגח מקרוב את ה-0:3 של מכבי חיפה!

דקה 79: גול! לחץ טוב של ענאן חלאילי שעלה מהספסל השתלם עם איבוד כדור מלטזי, ושחקן הנבחרות הצעירות של ישראל גלגל לפינה הרחוקה של מרקטי בדרך ל-0:4 עם שער ראשון במדי הקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה!

דקה 90+3: אדר ניצל איבוד כדור של חמזה שיבלי ובחן את ניצן מרחוק שהדף לא מספיק טוב, מונטבלו עט על הכדור החוזר, אבל סק הגיע בזמן והרחיק מהקו.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מכבי חיפה, אתר רשמי, אתר רשמי
בקלות. שחקני מכבי חיפה חוגגים שער נוסף/אתר רשמי, מכבי חיפה, אתר רשמי

הגומלין יתקיים ביום שלישי הבא בחיפה. המנצחת בסיכום המפגשים תתמודד בסיבוב המוקדמות השני עם המנצחת במפגש בין פארול קונסטנצה (רומניה) לשריף טירספול (מולדובה).

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully