וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תציע לחלאילי חוזה משודרג. פריצת דרך במו"מ עם דיאק

12.7.2023 / 8:30

הירוקים יציעו לשחקן הכנף הצעיר חוזה משופר בתמורה לויתור על סעיף השחרור, אותו רד בול זלצבורג רוצה לפדות. התקדמות משמעותית בשיחות עם הקשר הסנגלי, אחרי שכבר סוכמו תנאי ההעברה עם אנקרגוצ'ו. דגו קיבל מחמאות: "צלח את טבילת האש הראשונה"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:4 על חמרון ספרטנס והבלגן ביציעים במלטה/ספורט1

שביעות רצון גדולה במכבי חיפה אחרי הניצחון 0:4 על חמרון ספרטנס. הירוקים חששו בימים האחרונים מתנאי המגרש במלטה ואכן בסיום המשחק התלוננו רבים מהשחקנים על הקושי לשחק בדשא הסינתטי, למרות התוצאה בסיום.

לא מעט שחקנים דיווחו על כאבים שנבעו בין היתר מהאיכות הירודה של המשטח, אבל בקבוצה שמחו מאוד לדעת שאף אחד מהשחקנים לא נפצע. "כל התנאים במגרש היו רעים מאוד", סיפר אחד השחקנים בקבוצה, "ידענו שאנחנו מגיעים למגרש מהסוג הזה, אבל עדיין הופתענו לרעה".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מכבי חיפה, אתר רשמי, אתר רשמי
המשטח הירוד גרם לכאבים. שחקני מכבי חיפה חוגגים/אתר רשמי, מכבי חיפה, אתר רשמי

כך או כך, בקבוצה החמיאו בסיום למסאי דגו. המאמן החדש נחשב לסימן שאלה גדול ולא מעט פרשנים וגורמים מסביב למועדון ביקרו את ההחלטה להעניק לו את התפקיד לאור חוסר הניסיון שלו. דגו הבין שהוא יהיה תחת זכוכית מגדלת ובמבחן הרשמי הראשון שלו, הציג לדעת אנשי המועדון ניהול משחק מצויין. בנוסף, הקבוצה שלו נראתה טוב יחסית לתנאי המגרש ולשלב המוקדם בעונה. "מסאי צלח את טבילת האש הראשונה. אנחנו סומכים עליו", אמר גורם במועדון.

נקודה משמעותית שעומדת לזכותו של דגו במועדון, היא הנכונות שלו להעניק דקות לשחקנים צעירים, ענאן חלאילי בראשם. שחקן הכנף בן ה-19 שסיים גיל נוער וכיכב בקיץ האחרון במונדיאליטו וביורו הצעירות, נכנס אתמול כמחליף והרשים מאוד גם מעבר לשער שכבש. חלאילי מחזיק כידוע בסעיף שחרור בגובה של מיליון יורו כשרד בול זלצבורג נוטה לממש אותו. בחיפה צפויים מנגד להציע לשחקן לפתוח את חוזהו ולשדרג אותו תמורת ויתור על סעיף השחרור או החלפתו בסכום הרבה יותר גבוה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ענאן חלאילי, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
חיפה תמנע ממנו את המעבר לזלצבורג? חלאילי/מאור אלקסלסי

במקביל, בקבוצה ממשיכים בניסיונות החיזוק. בקבוצה מקווים לסגור את עסקת לאמין דיאק בימים הקרובים. כידוע, הקבוצות הגיעו להבנות ביניהן לפני כמה ימים ובחיפה עסוקים בשכנוע ובמשא ומתן אל מול הקשר הסנגלי. ביממה האחרונה חלה התקדמות משמעותית גם בגזרה זו. בנוסף, בקבוצה רוצים לצרף עוד שחקן הגנה כשמתן בלטקסה הוא האופציה המועדפת. אם בלטקסה לא יגיע, בקבוצה ינסו לצרף את גיל כהן אך במועדון מבינים שהעסקה תהיה מורכבת ויקרה בהרבה ביחס לבלטקסה.

בכל מקרה, הירוקים יגיעו לגומלין מול חמרון ספרטנס עם יתרון גדול ומבינים שהקבוצה כבר עם רגל וחצי בסיבוב הבא. בחיפה רצו מאוד לעבור לפחות את השלב הראשון כדי להבטיח שבמצב של הדחה בסיבוב הבא, הקבוצה תעבור למוקדמות הליגה האירופית ולא ישירות למוקדמות הקונפרנס ליג. "לא נכנסנו לפאניקה מכל הדיבורים בקיץ ולא ניכנס לאופוריה גם עכשיו", אמר גורם בקבוצה, "המשימה העיקרית היא לשמור על המשכיות ולהגביר קצב בכל משחק. יש פה סגל טוב, אבל עוד הרבה עבודה לפנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully