וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופנהיים נפרדה מדאבור עם "תחושה שאפשר היה להשיג יותר"

המנהל המקצועי התייחס לעזיבת החלוץ: "קדנציה עם עליות וירידות, אבל תמיד היינו יכולים לסמוך עליו. אישיות ללא דופי"

שעריו של חלוץ הופנהיים מונס דאבור בגביע הגרמני נגד שאלקה/ספורט1

מונס דאבור חתם את הפרק האירופי בקריירה שלו, ככל הנראה באופן סופי, עם המעבר לשורות אלופת איחוד האמירויות שבאב אל אהלי שהציגה אותו אמש (רביעי) כשחקנה החדש. הופנהיים, אותה עזב החלוץ הישראלי בן ה-31, פרסמה הודעת פרידה שכללה מסר מהמנהל המקצועי אלכסנדר רוזן.

"הקדנציה של מונס בהופנהיים התאפיינה בעליות וירידות. הוא נאלץ להתמודד עם פציעות רציניות לא מעט פעמים, דבר שהוציא אותו מפעילות לתקופות ארוכות. למרות זאת, הוא כבש לזכותנו 29 שערים בכל המסגרות במהלך שלוש וחצי השנים האחרונות, והוכיח שוב ושוב את היכולת שלו לאיים על השער", אמר רוזן.

"עם זאת, כשבוחנים שחקן כל כך מוכשר בסיומה של התקופה המשותפת, ישנה גם תחושה שאפשר היה להשיג יותר", סייג באופן חלקי המנהל המקצועי, "אבל בסופו של דבר תמיד היינו יכולים לסמוך עליו. מונס הוא שחקן אהוב ובעל אישיות ללא דופי, ואנחנו מאחלים לו את הטוב ביותר בעתידו האישי והספורטיבי".

מונס דאבור שחקן הופנהיים. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
נפרד מהופנהיים. מונס דאבור/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

עוד בנושא ליגיונרים

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

באתר הרשמי של הופנהיים הזכירו את השער והבישול שתרם דאבור בניצחון 2:4 על אוניון ברלין בחודש מאי האחרון, שהבטיח לקבוצה את ההישארות בבונדסליגה. בסך הכל ערך דאבור 84 הופעות בקבוצה הגרמנית, עבורה כבש 17 שערי ליגה, 6 בגביע ו-6 בליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully