וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גאל את הופנהיים": מונס דאבור גרם ל"התפוצצות של הקלה"

החלוץ חגג שער ובישול שהשאירו את קבוצתו בבונדסליגה, המאמן פרגן: "הדברים השתפרו משמעותית אחרי שהוא נכנס". הישראלי השלים את עונתו הטובה ביותר בגרמניה והגיע ל-160 שערים כליגיונר

תקציר: באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג 3:1/ספורט1

מונס דאבור והופנהיים ידעו לא מעט עליות וירידות בעונת 2022/23, אבל אתמול (שבת) החלוץ הישראלי כיכב בדיוק כשקבוצתו הייתה זקוקה לו יותר מכל, עם שער ובישול בניצחון 2:4 על אוניון ברלין שהבטיח לכחולים את ההישארות בליגה הבכירה בגרמניה.

דאבור עלה מהספסל בדקה ה-65 כשהופנהיים הובילה 1:2, ובדקה ה-90 הכין לאנדריי קראמריץ' את השער שהיה אמור להבטיח סופית את שלוש הנקודות. אוניון צימקה בדקה ה-95, אך ארבע דקות לאחר מכן כבש דאבור את שערו השישי בבונדסליגה, ובכך השלים את עונתו הטובה ביותר במפעל, כשהוא גם קוטע בצורת שנמשכה שלושה חודשים וחצי. בנוסף, אקס מכבי תל אביב הגיע ל-160 שערים כליגיונר.

"דאבור גאל את הופנהיים", פרגנו לחלוץ באתר הרשמי של קבוצתו, אחרי ההתעלות במאני טיים שבזכותה נשארו בליגה, כשרק לפני חודשיים דורגו במקום האחרון. גם המאמן פלגרינו מטאראצו הודה: "הדברים השתפרו משמעותית אחרי שמונס דאבור נכנס, שלטנו היטב בכדור".

מונס דאבור חוגג עם שחקני הופנהיים. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
"גאל את הופנהיים". דאבור חוגג את שער ההישארות/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke
מונס דאבור שחקן הופנהיים חוגג שער. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
עונתו הטובה ביותר בגרמניה. דאבור/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

המנהל הספורטיבי של הופנהיים, אלכסנדר רוזן, אמר בסיום: "זאת הייתה התפוצצות של הקלה. הייתי מסתדר מצוין בלי הסיום הדרמטי הזה. אנחנו נכנסים לשנה ה-16 שלנו בבונדסליגה, זה הישג יוצא דופן למועדון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully