וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמת ענק בגרמניה: באיירן מינכן הפסידה, דורטמונד תכבוש את הפסגה?

לייפציג היממה את המוליכה ערב המחזור עם 1:3 והבטיחה את מקומה באלופות. המשמעות: אם דורטמונד תנצח את שני משחקיה הנותרים היא תנשל את האלופה הנצחית מתוארה. שער ובישול לדאבור בניצחון הופנהיים

תקציר: באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג 3:1/ספורט1

המחזור ה-33 והלפני-אחרון בבונדסליגה נפתח אמש (שישי) עם הניצחון המרשים של פרייבורג על וולפסבורג אבל היום ייערך המשחק החשוב ביותר שבו באיירן מינכן חייבת לנצח את לייפציג החזקה כדי לא לאפשר לדורטמונד לעקוף אותה בפסגה. עוד לפני כן הופנהיים ניצחה 2:4 את אוניון ברלין והבטיחה את הישארותה במשחק שבו דאבור נכנס כמחליף ורשם שער ובישול. שמי שירדה רשמית לליגה השנייה היא הרטה ברלין, שספגה בדקה ה-90+4 ב-1:1 מול בוכום.

מחזור הסיום בגרמניה:

ר.ב לייפציג - שאלקה
אוניון ברלין - ורדר ברמן
פ.צ קלן - באיירן מינכן
בורוסיה מנשנגלאדבך - אוגסבורג
פרנקפורט - פרייבורג
וולפסבורג - הרטה ברלין
בוכום - באייר לברקוזן
שטוטגרט - הופנהיים

מונס דאבור שחקן הופנהיים חוגג שער. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
שער ובישול יפהפה. דאבור חוגג/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

הופנהיים - אוניון ברלין 2:4

ארבע שנים בלבד אחרי שעלתה לליגה הראשונה, אוניון ברלין הייתה יכולה כמעט להבטיח את המקום הרביעי ששווה ליגת האלופות. אלא שאחרי הניצחון של פרייבורג אתמול והמעידה של אוניון היום, השתיים כעת צמודות עם 59 נקודות כשנותר מחזור אחד לסיום העונה. אלא שעם כל הכבוד לאוניון, הופנהיים הגיעה למשחק הזה בידיעה שניצחון עשוי להבטיח לה הישארות וזה בדיוק מה שקרה. מונס דאבור ישב על הספסל וראה את בבו המחליף שלו קובע 0:1 בדקה ה-22. אנדריי קרמאריץ' הכפיל בפנדל (36), אבל דנילו דוקי צימק ממש בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. דאבור נכנס בדקה ה-65 ובתוספת הזמן רשם בישול נהדר עם מבצע אישי מצד שמאל והשאיר את קרמאריץ' מול שער ריק וזה קבע 1:3 בדקה ה-90.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מונס דאבור שחקן הופנהיים חוגג שער. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
שינה את המשחק מהספסל. דאבור/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

עייסא ליידוני צימק עמוק בתוספת הזמן אבל מונס דאבור קבע את תוצאת הסיום עם שער בדקה התשיעית של תוספת הזמן במתפרצת קטלנית. זה היה שער ליגה שישי לדאבור, שרושם את העונה הכי טובה שלו בגרמניה מבחינת כיבושים. זה גם היה שערו ה-160 של דאבור כלגיונר בכל המסגרות. הופנהיים, שרק לפני חודשיים דורגה במקום האחרון, יכולה להגיעה רגועה למחזור הסיום בעוד שאוניון חייבת לנצח את ורדר ברמן כדי להעפיל לליגת האלופות.

סטבן יובטיץ' הרטה ברלין. GettyImages
ירידה אכזרית. יובטיץ' מתוסכל/GettyImages

הרטה ברלין - בוכום 1:1

הרטה ברלין הגיעה למשחק הזה בכושר מזעזע אחרי חמישה הפסדים בשישה משחקים וממעמקי המקום האחרון, אבל ידעה שניצחון ישאיר לה סיכוי קטן לשרוד לקראת מחזור הסיום. לוקא טוזאר כבש בדקה ה-63 והשאיר את הרטה בחיים, אבל בדקה הרביעית של תוספת הזמן (!) קוון שלוטרבק, אחיו של ניקו מדורטמונד, כבש בנגיחה מקרן והוריד את הרטה אחרי עשור לליגה השנייה. הנקודה הזו היתה קריטית עבור בוכום, שתבטיח את הישארותה אם תנצח במחזור הסיום את לברקוזן החזקה.

שחקני באיירן מינכן, נוסייר מזראווי, לירוי סאנה. רויטרס
איזה הלם. מזראווי וסאנה לא מאמינים/רויטרס

באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג 3:1

באיירן מינכן לא הפסידה אף משחק בית עד המשחק הזה וקיוותה לסיים עונה שלמה עם מאזן נקי מהפסדים ולא רק בשביל הסטטיסטיקה, אלא בעיקר כדי להבטיח את המקום הראשון לקראת מחזור ההכרעה. אלא שלייפציג, שמצידה נאבקת על המקום בליגת האלופות, הדהימה את הבווארים שכעת לא תלויים בעצמם ויאבדו את הפסגה אם דורטמונד תנצח מחר את משחק החוץ שלה נגד אוגסבורג. זה התחיל דווקא טוב עבור באיירן, שעלתה ליתרון מוקדם משער של סרג' גנאברי, שהפציץ לקורה ופנימה אחרי בישול של מולר (25). אלא שבדקה ה-65 הגיע המסמר הראשון של לייפציג, שמצאה את השוויון מבעיטה חדה של קונרד ליימר.

באיירן תקפה בחמת זעם, הוציאה בעיקר קרנות אבל בדקה ה-75 פבאר הכשיל שחקן לייפציג ברחבה ואנקונקו השלים מהפך עם 1:2 מדהים. בדקה ה-85 לייפציג קיבלה עוד פנדל, הפעם אחרי הכשלה של מזראווי ולמרות שאנקונקו כבש מהנקודה הלבנה, הפעם דומיניק סובוסלאי בעט והתוצאה היתה דומה. משמעות הניצחון הזה היא גדולה גם מבחינת לייפציג, שהבטיחה את המקום השלישי ששולח אותה גם בעונה הבאה לליגת האלופות.


משחקים נוספים בשבת:

שאלקה - פרנקפורט 2:2
לשאלקה: סימון טרודה (1), סבסטיאן פולטר (85), לפרנקפורט: דאיצ'י קמאדה (21), טוטה (59).

ורדר ברמן - קלן 1:1

לברמן: רומנו שמיד (73), סטפן טיגס (37)

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים. רויטרס
ניצחון ששווה ליגת האלופות. שחקני לייפציג חוגגים/רויטרס

יום ראשון בבונדסליגה:

מיינץ - שטוטגרט (16:30)
אוגסבורג - דורטמונד (18:30)
לברקוזן - מנשנגלדבאך (20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully