וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי לציין שהוא ישראלי: שבאב אל אהלי הודיעה על החתמת דאבור

12.7.2023 / 22:33

החלוץ עבר רשמית לאלופת איחוד האמירויות, שם הוא צפוי להרוויח כשני מיליון יורו נטו לעונה. זו תהיה תחנתו הראשונה מחוץ לאירופה

מחוץ לקווים עם לירון שרון, 11.7/עורך: זיו שטיינר

"מועדון הכדורגל שבאב אל אהלי מכריז על חתימת חוזה עם החלוץ הבינלאומי מונס דאבור, מהמועדון הגרמני הופנהיים": כך בישרה הלילה (רביעי) אלופת איחוד האמירויות, מבלי לציין שהוא ישראלי, על הצטרפותו של השחקן בן ה-31 לשורותיה.

דאבור חתם לשנתיים בהן ישתכר כשני מיליון יורו נטו לעונה. את הופנהיים הוא עזב ללא תמורה ובכך סיים פרק של יותר מתשע שנים באירופה, במהלכן שיחק בגראסהופרס השוויצרית, רד בול זלצבורג האוסטרית וסביליה הספרדית, לפני שהגיע לקבוצה מהבונדסליגה.

בשבועות האחרונים התעניינו בשירותיו מספר קבוצות, אבל שבאב אל אהלי הייתה הרצינית מכולן והצליחה לשים את ידיה על החלוץ שסיים כמלך שערי הליגה השוויצרית ב-2016, ובהמשך הוביל את טבלת הכובשים באוסטריה שנתיים ברציפות ב-2018 וב-2019.

מונס דאבור שחקן הופנהיים חוגג שער. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
עובר לאיחוד האמירויות. דאבור/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

שבאב אל אהלי היא כאמור אלופת איחוד האמירויות. המועדון זכה בשמונה אליפויות בסך הכל וב-2015 נעצרה הקבוצה רק בגמר ליגת האלופות של אסיה. מאמן הקבוצה הוא הסרבי מרקו ניקוליץ' ובסגל שלה בעונה שעברה היו מספר זרים, המוכר ביותר זהו ג'ייסון דנאייר שלזכותו 35 הופעות בנבחרת בלגיה.

דאבור יפגוש במהלך העונה הקרובה את עומר אצילי, שחתם כזכור באל עין מאבו דאבי. גם אל עין השמיטה מהודעת החתימה של אצילי את העובדה שהוא ישראלי, והציגה אותו כשחקן רומני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully