וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנאדה מחפשת חלוץ חדש: "יש הרבה ספקות בנוגע לשון וייסמן"

העולה החדשה חויבה לרכוש את הישראלי במסגרת ההסכם עם ויאדוליד. אחרי חצי עונה בה לא שכנע, המאמן פאקו לופס מחפש אלטרנטיבות

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:4 על חמרון ספרטנס והבלגן ביציעים במלטה/ספורט1

הנדנדה של שון וייסמן בין שתי הליגות הבכירות בספרד, עלתה בסוף העונה החולפת למעלה. החלוץ הישראלי שהגיע לגרנאדה לקראת סגירת חלון ההעברות של ינואר, היה חלק מהעלייה ללה ליגה והאנדלוסים רכשו אותו בהתאם לסעיף בהסכם ההשאלה עם ריאל ויאדוליד: חובת קנייה במקרה של עליית ליגה.

זו הייתה עליית הליגה השנייה של וייסמן בתוך 12 חודשים, אבל בניגוד לעונה המזהירה עם ריאל ויאדוליד בה כבש 20 שערים, הפעם הוא הסתפק בכיבוש בודד ב-13 משחקי ליגה. בספרד סיפרו שאם לא הייתה מחויבת לרכוש אותו, ספק רב אם גרנאדה הייתה מוכנה לשלם על החלוץ בן ה-27 סכום שנע סביב 3.5 מיליון יורו.

ב"גרנאדה הוי" כתבו הבוקר (רביעי): "הקבוצה תתחזק בכמה עמדות ובחלק הקדמי היא צריכה שיפור. למאמן פאקו לופס יש שלושה חלוצים: מירטו אוזוני, שון וייסמן ופמארה דיידיו, אבל השניים האחרונים נרכשו רק כי גרנאדה הייתה מחויבת לקנות אותם במקרה של עלייה. וייסמן ודיידיו הותירו הרבה ספקות בחצי השנה שלהם בקבוצה".

שחקן גרנאדה שון וייסמן. Quality Sport Images, GettyImages
יכול להיות שווייסמן יתחיל את העונה כשחקן ספסל/GettyImages, Quality Sport Images
sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ריאל ויאדוליד רכשה את וייסמן תמורת כ-4 מיליון יורו מוולפסברגר בקיץ 2021, אבל ב-47 הופעות במדיה בליגה הבכירה בספרד, הוא הסתפק ב-7 שערים. בגרנאדה קיים חשש שהוא שוב לא יצליח לבוא לידי ביטוי בלה ליגה ויצרפו חלוץ חדש. במקרה כזה, לא מן הנמנע שהחלוץ הישראלי יתחיל את העונה כשחקן ספסל, כפי שסיים את הקודמת.

אחד השחקנים שנמצאים גבוה ברשימת החלוצים של גרנאדה הוא מרכוס אנדרה הברזילאי, ששיחק עם וייסמן בריאל ויאדוליד בעונת 2020/21. אנדרה שיחק בשנתיים האחרונות בהצלחה קטנה מאוד בוולנסיה, אחרי שזו רכשה אותו תמורת 8.5 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully