וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של שון וייסמן: "כמה זה כואב לחרוץ גורל של בן אדם"

עדן וייסמן ענתה לביקורות על בעלה שחתם עונה עגומה בספרד למרות עלייתה של גרנאדה ללה ליגה: "כולם חושבים שהם פרשנים גדולים ויודעים הכל, זה מקצוע כפוי טובה"

בבוקר שאחרי משחקו האחרון של שון וייסמן העונה, פרסמה אשתו עדן וייסמן פוסט תקיף בו כתבה: "לא בא לי לדבר על השנה הזאת מצד אחד, אנחנו גם כאלה פרטיים בדברים האלה אבל ה' יודע וכל מי שמכיר אותנו יודע כמה קשה לי לראות ולשמוע שזה קשור אלייך. כמה כואב זה לחרוץ גורל של בן אדם כן כן בן אדם!".

כזכור, אחרי שמעמדו נפגע בוויאדוליד, חלוץ נבחרת ישראל קיווה שהשאלתו לגרנאדה תסייע לו לחזור לקצב ההבקעות שהפגין בעונה שעברה בליגת המשנה בספרד, אלא שב-12 הופעותיו במדי הקבוצה האנדולוסית מצא את הרשת פעם אחת בלבד. אתמול הוא נכנס בדקה ה-89, ולשמחתו, היה שותף לחגיגת ההעפלה ללה ליגה.

שחקן גרנאדה שון וייסמן. Quality Sport Images, GettyImages
"הוא בן אדם לפני שהוא שחקן כדורגל". שון וייסמן/GettyImages, Quality Sport Images

בהמשך הפוסט כתבה: "שון וייסמן הוא לא רובוט, הוא לא דמות, הוא בן אדם לפני שהוא שחקן כדורגל. ואיזה בן אדם אתה... ברוך השם. אתה עברת שנה כל כך לא קלה בלשון המעטה, התמודדנו ואתה מתמודד עם דברים בפן האישי והפרטי לא כך דבר כולם יודעים ולא צריכים גם. אבל בתוך כל המקצוע הכפוי טובה הזה, כי כן זה מקצוע כפוי טובה, אין מה להתבייש בלהגיד את זה, כולם חושבים שהם פרשנים גדולים ויודעים הכל, ושהכל הולך יש הרבה שמח ואנדרנלין ואחה ואז כולם נמצאים ושקט מאוד מאוד כשאתה למטה"

"אז רציתי להגיד - אני גאה בך, באדם שאתה ושהחזקת חזק בשיניים את כל השנה הזאת, את עצמך, אנחנו כמשפחה, אני יודעת שהיה לך קשה, ה' כמה שאני יודעת, אני יודעת כמה לי היה. כל התפרקות שחיבקתי חזק אותך ואותי שלא רצינו שייגמר החיבוק, כל יציאה מהבית שלא רציתי שתצא, שלא רצית גם, זהו. תם ונשלם. עוד עונה מאחורייך, אני גאה בך ובהישגים שלך תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully