וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת מחכה לנועם יעקב: "ישנו עליו יותר מדי זמן"

הליגה עד גיל 21 "הייתה קטנה" על הרכז שמככב בנבחרת העתודה ויחזור לווילרבאן. גם וולף זוכה לשבחים אחרי "ההפתעה של הקיץ"

מחוץ לקווים עם לירון שרון, 11.7/עורך: זיו שטיינר

רק שתי נבחרות העפילו לרבע הגמר בכל אליפות אירופה עד גיל 20 מאז 2017. האחת היא צרפת, השנייה ישראל. ולשני האחראים לכך שהכחולים-לבנים נמצאים בין שמונה הגדולות גם השנה, כשהם חולמים לעבור היום (חמישי, 13:30) את גרמניה, קוראים נועם יעקב ודניאל וולף. צמד הכוכבים של נבחרת העתודה סוחטים מחמאות ברחבי היבשת, במיוחד לאחר הניצחון ההרואי על ספרד אתמול.

כידוע, במהלך המשחק מול הספרדים הכריזה וילרבאן כי מומשה האופציה על יעקב, שיהיה חלק מסגל הקבוצה הבוגרת וישחק עמה גם ביורוליג. הרכז בן ה-18 הראה ניצוצות בהפועל ירושלים בחצי השני של העונה האחרונה, ושכנע את טי ג'יי פארקר להעניק לו הזדמנות באסוול.

עוד על נבחרת העתודה

נועם יעקב, שחקן נבחרת העתודה של ישראל. FIBA, אתר רשמי
צרפת מחכה לו. נועם יעקב עם יובל לוין/אתר רשמי, FIBA

"הוא פוטנציאל אמיתי. בליגת העל הישראלית הוא נחשף לכדורסל הבוגרים. כעת הוא צריך לעטות את אותה תחפושת בקבוצה של פארקר", נכתב עליו באתר הצרפתי BeBasket, שם הוסיפו כי הליגה לקבוצות עד גיל 21, במדיה כיכב יעקב עם 17.8 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-8.2 אסיסטים למשחק, "הייתה קטנה עליו".

גם קלמן ראקו, עוזר מאמן בקבוצה הצעירה של פריז באסקטבול שכבר ראה את הגארד הישראלי מקרוב, צייץ הבוקר: "ישנו על נועם יעקב יותר מדי זמן!". בטוויטר של וילרבאן U21 בירכו אותו על המעבר: "כל הכבוד על העבודה וההתמדה". יעקב מוביל עד כה את אליפות אירופה באסיסטים עם ממוצע של 8 למשחק, כשהוא קולע 14.5.

דניאל וולף, שחקן נבחרת העתודה של ישראל. fiba.com, אתר רשמי
אחד מכוכבי האליפות. דני וולף/אתר רשמי, fiba.com

כאמור, גם דניאל וולף מנצל את הבמה שהוא מקבל מאלעד חסין במדים הלאומיים, אחרי עונה שקטה יחסית במכללת יל. הסנטר המתאזרח מדורג שני באליפות בנקודות (18.5 למשחק) ורביעי בריבאונדים (9.8). אחרי שגם ספרד חוותה על בשרה את השליטה שלו בצבע, ברשתות החמיאו. עמוד הטוויטר CBB Europe שעוקב אחר כישרונות צעירים ביבשת הישנה צייץ: "דני וולף מילא את דף הסטטיסטיקה ועזר לישראל להדהים את ספרד. השחקן הוורסטילי של יל מרשים לאורך כל הטורניר ונראה כמועמד מוביל לעשות קפיצת מדרגה בעונתו השנייה במכללות".

עוד סקאוט שמתמחה בטאלנטים אירופאים, רוב קראזנביץ', נדהם מהניצחון של העתודה: "הולי ש*ט, ישראל הדיחה את ספרד מאליפות אירופה עד גיל 20 הרגע! משחק מדהים ואיזה מאמץ של יעקב, וולף ושאר החבר'ה. ההפתעה הכי גדולה של הקיץ עד עכשיו. ישראל הזו היא נבחרת לגיטימית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully