וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד בהלם: "וולף שלט בצבע, ישראל עשתה ככל העולה על רוחה"

התקשורת הספרדית מעכלת את הסנסציה ביורובאסקט עד גיל 20: "הסנטר חיסל כל ניסיון קליעה, ההגנה הישראלית מיררה את חיינו". לראשונה מ-2019, נבחרת ספרדית לא תשיג מדליה באליפות אירופה בגילאים הצעירים

מחוץ לקווים עם לירון שרון, 11.7/עורך: זיו שטיינר

נבחרת העתודה של ספרד מלקקת את הפצעים. מי שזכתה אשתקד באליפות אירופה עד גיל 20, וסיימה על הפודיום ב-12 מ-14 האליפויות האחרונות, הודחה בשמינית הגמר לראשונה מאז 2006 על ידי נבחרת ישראל, שניצחה אותה 52:59 וסיפקה את ה-הפתעה של הטורניר הנוכחי. בתקשורת הספרדית הגיבו לסנסציה והחמיאו לשחקניו של אלעד חסין.

"הקיץ של נבחרות ספרד הצעירות נכתם בתום משחק נוראי", נכתב ב"מארקה". "האלופה המכהנת בשכבת הגיל הזו נתקלה בהגנה ישראלית שמיררה את חייה לאורך כל המשחק. הספרדים שילמו ברבע האחרון על הלחץ שנוצר בעקבות הכניסה אליו בפיגור".

נבחרת העתודה של ישראל חוגגת ניצחון על ספרד. fiba.com, אתר רשמי
הגנת ברזל. נבחרת ישראל חוגגת ליד הספרדים ההמומים/אתר רשמי, fiba.com

ב-"Relevo" הבליטו את ההצגה של דניאל וולף, הסנטר המתאזרח של נבחרת ישראל שהמשיך את האליפות המצוינת שלו עם 21 נקודות ו-13 ריבאונדים נגד הספרדים. "הסנטר שלט בצבע, הן בהגנה והן בהתקפה, עד כדי כך שחיסל כל ניסיון קליעה של הנבחרת הספרדית. וולף היה זה שהנהיג את המשחק הפיזי שהכתיבה ישראל מההתחלה".

עוד שיבחו את המנצחת: "ישראל נבחרת שיודעת היטב מה זה לזכות בתארים בגילאים הצעירים. ברבע האחרון היא עשתה ככל העולה על רוחה, באיזו דרך שלא רצתה, והגבילה את ספרד ל-7 נקודות לעומת 17 שלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני נבחרת העתודה של ישראל: דניאל וולף, רון ציפר. fiba.com, GettyImages
דניאל וולף ורון ציפר מנסים למנוע מחואן נונייס לקלוע/GettyImages, fiba.com

עוד כדורסל

הפעם האחרונה בה נבחרת ספרדית כלשהי, גברים או נשים, לא סיימה את אליפות אירופה עם מדליה, הייתה בקיץ 2019. על כך נכתב: "נשבר רצף שהיה נדמה כי הפך להרגל. בשום קטגוריה לא כשלנו מאז, אבל שום דבר לא הלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully