וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה למכבי תל אביב: "מתיאוש פוניטקה על סף סיכום בפרטיזן"

הצהובים קיוו לשים יד על הפולני בעקבות ביטול ההסכם עם בראיין אנגולה, אבל נראה שהוא בדרך לסרביה. הבעיה: השוק דליל במיוחד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.7/ספורט1

אכזבה למכבי תל אביב: בסרביה מדווחים היום (רביעי) כי מתיאוש פוניטקה, הסווינגמן הפולני שסומן על ידי הצהובים כמחליף פוטנציאל לבראיין אנגולה, נמצא על סף סיכום בפרטיזן בלגרד.

אתמול אישר פוניטקה בן ה-29 (1.98) שניהל מגעים עם הכוכב האדום, שלפי הדיווחים הציעה לו שכר של כ-600 אלף יורו בעונה עם חוזה לשנתיים, אולם ביממה האחרונה הקבוצה של דושקו איבנוביץ' ירדה מהאפשרות להחתים את הפולני הרב-גוני, וכעת נראה שהוא בדרך ליריבתה העירונית.

מתיאוש פוניטקה שחקן נבחרת פולין. GettyImages
רשימת המועמדים הולכת ומצטמקת. פוניטקה/GettyImages
דארן היליארד מכבי תל אביב. דני מרון
כל הדרכים מובילות אליו? דארן היליארד/דני מרון

הבעיה מבחינת הצהובים היא שבשבועות שבהם המתינו להבהרות סופיות בנוגע לסטטוס של אנגולה, חתמו רבים מהשוטינג גארדים הבכירים ביבשת בקבוצות אחרות. קלעים טבעיים כמו רודריג בובואה (נשאר באנאדולו אפס), קייל קיוריק (עבר לזניט סנט פטרסבורג) וקייל ווימס (עבר לטורטונה האיטלקית) כבר ירדו מהמדף, קומבו גארדים כמו קרסן אדוארדס (סיכם בבאיירן מינכן) או ג'ונה מתיוז (חתם בבשיקטאש) גם כן כבר לא עומדים על הפרק, ותיקי יורוליג אחרים כמו אדם האנגה או קורי היגינס או יקרים מדי או יותר מדי מעבר לשיא, והאפשרויות מוגבלות למדי.

מבין השחקנים הפנויים שברזומה שלהם יש ניסיון יורוליג, ניתן למנות אולי רק את קלמן פרפליץ' (עזב את ולנסיה) וטימותי לוואו קבארו (סיים חוזה במילאנו) כאופציות ריאליות לעמדה שמכבי תל אביב מחפשת. או שאולי הצהובים יעשו פניית פרסה ויתגמשו במחיר כדי להחתים את מי שמסתמן כרגע כשחקן הבכיר ביותר שיכול לאייש את העמדה המיותמת - שחקן העונה לשם דארן היליארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully