וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד חסין: "לעולם אל תספידו את ישראל. זה ניצחון מיוחד"

מאמן נבחרת העתודה נרגש אחרי הדחת ספרד מאליפות אירופה: "ניצחנו את הפייבוריטית לזכייה, שלא הפסידה בשנים האחרונות. גאה בכולם"

מחוץ לקווים עם לירון שרון, 11.7/עורך: זיו שטיינר

מעטים נתנו לה סיכוי לקראת שמינית הגמר, אבל נבחרת העתודה של ישראל רשמה היום (רביעי) את ההפתעה הגדולה ביותר באליפות אירופה עד גיל 20 כאשר הדיחה את האלופה המכהנת ספרד עם ניצחון 52:59. זו הפעם הראשונה מאז 2006 בה הספרדים מודחים לפני רבע הגמר בקטגוריית הגיל הזו, כשרבים סימנו אותם כפייבוריטים לזכייה שנייה ברציפות בתואר.

מאמן נבחרת העתודה אלעד חסין היה נרגש בסיום: "במשפט אחד, לעולם אל תספידו את ישראל", אמר. "עשינו היום את הבלתי ייאמן, ניצחנו את הפייבוריטית לזכייה, קבוצה שלא הפסידה בשנים האחרונות, ואני גאה בכולם, בכל הצוות - העוזרים שלי יואב שמיר ועמית שרף, מאמן הכושר מור הררי, עידן הפסיכולוג, גדי ריבובסקי (פיזיותרפיסט), חזי הוכמן (מנהל הנבחרת), כמובן פיני (גרשון, מנהל הנבחרות הצעירות), כל ההורים שבאו וליוו. זה ניצחון מיוחד", הודה חסין לאנשי הצוות, וחזר פעם נוספת: "לעולם אל תספידו את ישראל".

נבחרת העתודה של ישראל חוגגת ניצחון על ספרד. fiba.com, אתר רשמי
ניצחון סנסציוני. נבחרת ישראל חוגגת/אתר רשמי, fiba.com

הניצחון הבטיח שישראל תשחק בדרג א' גם באליפות אירופה הבאה לנבחרות עתודה. היריבה ברבע הגמר תהיה נבחרת גרמניה, שהביסה היום 67:87 את קרואטיה. המשחק ייערך ביום חמישי בשעה 21:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully